update: send lidt god energi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Nej, vi vil ikke kende kønnet. Det må være en af de få overraskelser der er tilbage i livet

Og ja, h*n er kommet for at blive! Basta! Som Trine siger, så tog det den tre år at finde hjem.. Så rejser man ikke bare sådan igen!

Jeg var alt for nysgerrig Men kan godt forstå i vil vente

Det er meget kloge ord fra Trine!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Jeg var alt for nysgerrig Men kan godt forstå i vil vente

Det er meget kloge ord fra Trine!

Vi har ventet 3 år. 9 mdr fra eller til

Jeg forstår godt at folk vil vide det. Det ér da spændende. Men vi ved jo ikke, om der kommer flere.. Derfor gøre vi det der føles mest rigtigt for os, for vi får måske aldrig lov at prøve igen...

Havde der været noget galt idag, så ville jeg have haft det at vide. For at kunne give barnet navn, hvis det gik galt. Men det blev heldigvis ikke nødvendigt!

Anmeld

20. januar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Vi har ventet 3 år. 9 mdr fra eller til

Jeg forstår godt at folk vil vide det. Det ér da spændende. Men vi ved jo ikke, om der kommer flere.. Derfor gøre vi det der føles mest rigtigt for os, for vi får måske aldrig lov at prøve igen...

Havde der været noget galt idag, så ville jeg have haft det at vide. For at kunne give barnet navn, hvis det gik galt. Men det blev heldigvis ikke nødvendigt!

Kan godt forstå i ville vide det hvis det skulle være gået galt

Hvis det er det rigtige for jer, så kan det jo ikke være anderledes

Anmeld

20. januar 2011

Kløver

kitty skriver:

Jeg prøver alt hvad jeg kan. Dynen ind på sofaen, tvet kører, sodanvand og bolcher.. Og katten på maven. Jeg har vist det der skal til

hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.