update: send lidt god energi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

otlitrom

Jeg har været til akutscanning idag, hvor vi fik lov til at se, at baby har det som den skal. Det har den heldigvis!

Var ved lægen i morges, og der var ingen ændringer i mine blodprøver, smerter og heller ikke i min temp.forhøjelse. Alt var som igår Derfor valgte lægen at sende mig til gynækolog, da han ikke var helt tryg ved situationen.

Der skulle ikke være noget galt. Deres bedste bud er forstoppelse. Jeg har ondt, men ikke så jeg ikke kan holde det ud. Jeg skal holde mig i ro over weekenden, og så ellers tage en dag ad gangen. Har 4 dage tilbage i praktik, efter det kommer skoletiden og opgaveskrivningen, så der bliver rigelig mulighed for at holde mig i ro de næste stykke tid..

Blot en lille update fra een der har været hele følelsesregistret igennem idag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Sofia

Rigtig dejligt at høre, at den lille har det godt. God bedring med smerterne, det lyder ikke rart, men godt der kun er få dage tilbage i praktikken!!

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Rigtig dejligt at høre, at den lille har det godt. God bedring med smerterne, det lyder ikke rart, men godt der kun er få dage tilbage i praktikken!!

Tak! Jeg må bare drikke masser af sveskejuice, så jeg kan få gang i maskineriet

Anmeld

20. januar 2011

Sofia

kitty skriver:

Tak! Jeg må bare drikke masser af sveskejuice, så jeg kan få gang i maskineriet

Ja, hvilke jernpiller tager du? det hjalp mig meget at skifte fra gravijern til hemojern..

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Ja, hvilke jernpiller tager du? det hjalp mig meget at skifte fra gravijern til hemojern..

Har efter aftale med lægen slet ikke taget jern, da det stopper maven. Jeg skal starte på ferroduretter om en uge. Det skulle være bedst for mig.

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

Dejligt at du forhåbenligt bare kan klare det med sveskejuice!!

Det smager ikke skønt, men iskoldt er det bedre, og evt. efterskyllet med kold mælk

Oftest siger man jo ét glas om dagen - jeg mærkede ingen virkning før jeg drak 2-3 glas om dagen, bare så du ved at der muligvis skal lidt mere til...

Anmeld

20. januar 2011

Kruse90

Hvor er det dejligt at høre.
Godt bebs ikke fejler noget
Jeg håber snart du bliver frisk igen søde

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Dejligt at du forhåbenligt bare kan klare det med sveskejuice!!

Det smager ikke skønt, men iskoldt er det bedre, og evt. efterskyllet med kold mælk

Oftest siger man jo ét glas om dagen - jeg mærkede ingen virkning før jeg drak 2-3 glas om dagen, bare så du ved at der muligvis skal lidt mere til...

Jeg tror jeg starter med et enkelt. Vil nødig ski*e bunden ud af mig selv, for at sige det lidt direkte Jeg har aldrig drukket det før, så vil ikke lige gå amok!

Men lyder som et godt tip med mælken. Den skriver jeg mig lige bag øret!

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

Hvor er det dejligt at høre.
Godt bebs ikke fejler noget
Jeg håber snart du bliver frisk igen søde

Det håber jeg også. Skal til eksamen om en uge, og det SKAL jeg bare

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Jeg tror jeg starter med et enkelt. Vil nødig ski*e bunden ud af mig selv, for at sige det lidt direkte Jeg har aldrig drukket det før, så vil ikke lige gå amok!

Men lyder som et godt tip med mælken. Den skriver jeg mig lige bag øret!

Nej det er helt sikkert også bedst at starte stille ud... Og så kan du altid øge mængden hvis du ikke synes det gavner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.