update: send lidt god energi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Sofia

kitty skriver:

Har efter aftale med lægen slet ikke taget jern, da det stopper maven. Jeg skal starte på ferroduretter om en uge. Det skulle være bedst for mig.

Okay - ellers kan du måske overveje HUSK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Laulund87

Hvor dejligt at alt er som det skal være søde (og det regnede jeg bestemt også med)!!

Da jeg loggede på, måtte jeg fluks ind på din profil for at se om der var en update

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Okay - ellers kan du måske overveje HUSK

Nu tager jeg sveskerne først. Så må vi se, om de hjælper. Jeg er snart villig til at prøv alt!

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Hvor dejligt at alt er som det skal være søde (og det regnede jeg bestemt også med)!!

Da jeg loggede på, måtte jeg fluks ind på din profil for at se om der var en update

Hvor er du sød! Tak!

Jeg er bare glad for at alt er godt, og maven er aet lidt ekstra idag!

Jeg kan dog mærke at humøret svinger meget. Fra latter til gråd. Frygten sidder stadig i min krop, selvom vi nu ved at den lille krølfis har det godt Hvor jeg allerede elsker den unge!

Anmeld

20. januar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Hvor er du sød! Tak!

Jeg er bare glad for at alt er godt, og maven er aet lidt ekstra idag!

Jeg kan dog mærke at humøret svinger meget. Fra latter til gråd. Frygten sidder stadig i min krop, selvom vi nu ved at den lille krølfis har det godt Hvor jeg allerede elsker den unge!

Åh ja alle de følelser når man er gravid, både de glade og de mindre glade Man slipper vist aldrig den frygt for at miste..Hvis jeg vågner om morgenen før Maria, er jeg nødt til at liste ind og se om hun trækker vejret

Selvfølgelig ælsker du det, længe ventede, lille mirakel

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Åh ja alle de følelser når man er gravid, både de glade og de mindre glade Man slipper vist aldrig den frygt for at miste..Hvis jeg vågner om morgenen før Maria, er jeg nødt til at liste ind og se om hun trækker vejret

Selvfølgelig ælsker du det, længe ventede, lille mirakel

I min sorteste time i nat tænkte jeg noget a'la: Nu har vi ventet i ski*e 3 år på den lille, og så tages h*n fra os igen! Det skal lige passe, vi har sikkert ikke fortjent det.. Og så græd jeg mig selv i søvn igen Der skal ikke meget til at vælte en gravid af pinden...

Jeg kan mærke lunten er kort, og det samme hos hr. bjørn.. Det har været et par hårde dage! Men alt er godt

Anmeld

20. januar 2011

Laulund87

kitty skriver:

I min sorteste time i nat tænkte jeg noget a'la: Nu har vi ventet i ski*e 3 år på den lille, og så tages h*n fra os igen! Det skal lige passe, vi har sikkert ikke fortjent det.. Og så græd jeg mig selv i søvn igen Der skal ikke meget til at vælte en gravid af pinden...

Jeg kan mærke lunten er kort, og det samme hos hr. bjørn.. Det har været et par hårde dage! Men alt er godt

Åhh sødeste

Jeg kan godt forstå det er hårdt for jer og især når i har ventet så længe!! Men h*n er kommet for at blive!

Vil i forresten vide kønnet?

Anmeld

20. januar 2011

Kløver

kitty skriver:

Jeg har været til akutscanning idag, hvor vi fik lov til at se, at baby har det som den skal. Det har den heldigvis!

Var ved lægen i morges, og der var ingen ændringer i mine blodprøver, smerter og heller ikke i min temp.forhøjelse. Alt var som igår Derfor valgte lægen at sende mig til gynækolog, da han ikke var helt tryg ved situationen.

Der skulle ikke være noget galt. Deres bedste bud er forstoppelse. Jeg har ondt, men ikke så jeg ikke kan holde det ud. Jeg skal holde mig i ro over weekenden, og så ellers tage en dag ad gangen. Har 4 dage tilbage i praktik, efter det kommer skoletiden og opgaveskrivningen, så der bliver rigelig mulighed for at holde mig i ro de næste stykke tid..

Blot en lille update fra een der har været hele følelsesregistret igennem idag!

dejligt at høre, alt er som det skal, og håber du kan holde dig i ro

stor kram herfra

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Åhh sødeste

Jeg kan godt forstå det er hårdt for jer og især når i har ventet så længe!! Men h*n er kommet for at blive!

Vil i forresten vide kønnet?

Nej, vi vil ikke kende kønnet. Det må være en af de få overraskelser der er tilbage i livet

Og ja, h*n er kommet for at blive! Basta! Som Trine siger, så tog det den tre år at finde hjem.. Så rejser man ikke bare sådan igen!

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Maja84 skriver:

dejligt at høre, alt er som det skal, og håber du kan holde dig i ro

stor kram herfra

Jeg prøver alt hvad jeg kan. Dynen ind på sofaen, tvet kører, sodanvand og bolcher.. Og katten på maven. Jeg har vist det der skal til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.