Hvad skal i lave i sommerferien??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Moar'en

vi tager til grand canaria. Og vi glæder os sindsygt meget, har ikke været ude og rejse siden jeg var gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Maja88

altså vi skal selv til Italien i 14 dage, men hvad med som jeg tidligere har skrevet noget camping, kombineret med et sommerland eller andre attraktioner.

Anmeld

20. januar 2011

Dinna88

hc=k skriver:

Jeg prøver virkelig at planlægge en sommerferie, men jeg kan bare ikke rigtig finde på noget med mindre jeg har sparret flere tusind kr sammen.
Hvad skal i andre lave?
Har i nogle forslag til hvad jeg kan lave som ikke koster en formue?

Jeg kom lige i tanke om noget mere!
Hvad med f.eks. at tage til Amsterdam? Jeg ved at lige netop til Amsterdam koster bussen kun 350 derned (nok det samme retur?) og så kan du jo bare binde et vandrehjem eller noget.

En cykelferie, som andre skriver, er jo også billigt. Det kræver bare en cykel og så kan man jo overnatte forholdsvis billigt på vandrehjem osv.  

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

I år føder jeg så derfor ingenting. Men her er hvad vi lavede sidste år (hvis du er fra Sjælland-KBH)

vi tog i Bavnebadet. Det er et gratis udendørs pool, super dejligt.

Vi var på standen (den nye ikke så langt fra Langelinie) rigtrig dejligt.

Så havde vi en dag med kanalrundfart og derefter i Kongenshave hvor vi havde mad med. Her er legeplads til de små og et teaterstykke også for de mindste.

Så var vi i Sommerland Sjælland og i Knuthenborg.

Det skal også siges at vi var så heldige at have de to uger i sommers hvor der var fantastisk vejr.

Jeg havde på forhand lavet en liste med 13 ting vi gerne ville lave og så valgte vi den ting om morgenen vi havde lyst til. Det gjorde vi for ikke pludselig bare at "hænge" der hjemme. Når man holder ferie i vante omgivelser synes jeg det er vigtigt at lave noget, da det ellers går op i "Jeg skal liiiige lave en vask, eller tjekke pc eller lign". Så det var bare så gratis ting som en tur til Dragør for at få en is eller tage en tur ind på strøjet og nyhavn.

Vi undersøgte de legepladser der var i området som vi ikke havde besøgt.Der er også en god dyrelegeplads på Amager (gratis) som vi også besøgte et par gange.

Håber du finder noget som ikke er så dyrt. Husk at børnene bare vil have noget der er lidt anderledes og ellers en mor (og en far hvis der er sådan en) der er glad og har tid og overskud. Men det er selvfølgelig altid rart at kunne lave noget lidt anderledes i ferien end i hverdagen. Desværre er man så afhængig af vejret her i dk. For hvis det er godt vejr er der jo en masse gratis ting. Skov, strand, osv.

Anmeld

20. januar 2011

K.Rehder

Vi skal være hjemme i DK i år.

Manden tager 4 ugers ferie sammen med mig og den lille nye Og så har vi planlagt en tur i familiens luksus-sommerhus og en forlænget weekend til københavn.

Ville gerne ha været ude og rejse igen i år, men det ville være synd med sådan en lille en, så det må vente til næste år.

Hvis vejret holder herhjemme, er der nu heller ikke noget bedre end den danske sommer! Mmmm...danske (pluk-selv) jordbær med fløde, en tur til stranden med en madkurv, snobrød i baghaven og grill-aften med vennerne We like!

Anmeld

20. januar 2011

Alberts/

søde mødrehjælpen har nogle ting man kan i sommerferien dog med andre familier, altså udflugter og sådan,

men hva med at leje en hytte på en campings plads, det er meget billigt(;

Anmeld

20. januar 2011

Happiness

Ja jeg skal føde Men vi har talt om at tage i sommerhus eller andet i DK, Sverige eller Tyskland.

Anmeld

20. januar 2011

Thereseh

Føde !!!Ha ha. Jo og så passe den lille prins og trille lange ture med barnevognen i det forhåbentligvis dejlige danske sommervejr :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.