Hvad skal i lave i sommerferien??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

hc=k

Albertesmor skriver:

Har du et job hvor du evt igennem dem kan leje et sommerhus billigt??

Nej jeg har ikke noget job. Jeg er sygmeldt fordi jeg har ADHD.

Men det var ellers en god ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

hc=k

frk Jensen skriver:

Det gør det

Hvad med noget sommerhus? Det er ALTID super hyggeligt og afslappet..

vi skal også på camping som vi er hvert eneste år. Det kunne også være en mulighed..

Jamen ja, jeg har tjekket priser og det er næsten billigere at tage til udlandet end det er at leje et sommerhus hehe

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

ja hvad med noget camping eller noget??? ved løkken klit camping kan man endda få tilbud hvor der så er billetter med til fårup sommerland.

Anmeld

20. januar 2011

hc=k

N&J skriver:

Jeg aner det ikke endnu, men jeg har da overvejet at tage på en cykel/campingtur evt. til en festival med Nikita, dog en lidt mere børnevenlig en, end roskilde.. snøft snøft.. men nu må vi se hvad der bliver penge til vi skal en tur til Rom og Pompeii i forbindelse med mit studie, så der ryger lige en 5000 kr. på det.

Vil du gerne til udlandet? eller er det mere herhjemme, for et sted som Berlin er super hyggelig, og billigt at tage hen.  

Jeg er bedst til at blive i landet hehe.

Jeg har bare så begrænsede midler(penge) så det skal være noget spændende, men billigt hehe

Anmeld

20. januar 2011

N&J

hc=k skriver:

Jeg er bedst til at blive i landet hehe.

Jeg har bare så begrænsede midler(penge) så det skal være noget spændende, men billigt hehe

Hvad med at leje en hytte på en campingplads, det overvejede jeg sidste år, og mener jeg fandt det ret billigt et par steder.. hmm kan dog ikke huske hvor meget, ellers kunne du jo inlogere jer på et hostel i en "større" by i dk og så holde byferie. 

Anmeld

20. januar 2011

slettet_7530

hc=k skriver:

Nej jeg har ikke noget job. Jeg er sygmeldt fordi jeg har ADHD.

Men det var ellers en god ide.

Hvilket sogn bor du i??

Jeg ville klart tage kontakt til kommunen med henblik på at høre om de kender til nogle nuligheder her hvor jeg bor ved jeg at man kan søge om et somemrhus igennem sognet som er ganske gratis, men det kræver selvfølgelig at man lever op til de krav de stiller

Anmeld

20. januar 2011

MaliksMor

Vi skal til Tyrkiet
- også skal vi en uge i sommerhus ved Vesterhavet..

Anmeld

20. januar 2011

Carina1977

hc=k skriver:

Jamen ja, jeg har tjekket priser og det er næsten billigere at tage til udlandet end det er at leje et sommerhus hehe

Jeg lejede da et sommerhus til 2000 kr. engang for 1 uge, så det kan godt lade sig gøre, hvis man ikke er kræsen med beliggenhed, og hvordan huset ser ud  det er da noget billigere end en rejse til udlandet

Ellers så er det da ret billigt at tage på camping

Anmeld

20. januar 2011

Sofia24

Vi vil en tur i Lalandia Til sommer bliver Silas 1 år og vi tager afsted med et sæt venner som også har en 1-årig

Derudover skal vi med farmor og farfar på camping i nogle dage - et eller andet sted i DK

Anmeld

20. januar 2011

Dinna88

hc=k skriver:

Jeg prøver virkelig at planlægge en sommerferie, men jeg kan bare ikke rigtig finde på noget med mindre jeg har sparret flere tusind kr sammen.
Hvad skal i andre lave?
Har i nogle forslag til hvad jeg kan lave som ikke koster en formue?

Uh, jeg skal til Italien med min kæreste og hans familie. De har hus dernede

Min søster, hendes mand, deres datter, min kæreste og jeg skal derned næste, næste sommer - eller nok snarere om foråret. Vi er dog så heldige at vi får det gratis - for andre koster det 10.000 for en uge Kender du ikke nogle du kan leje billigt/låne et sommerhus eller noget af? Nu kan det jo ikke planlægges, med hvad med afbudsrejser? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.