Hvad skal i lave i sommerferien??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.603 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

hc=k

Jeg prøver virkelig at planlægge en sommerferie, men jeg kan bare ikke rigtig finde på noget med mindre jeg har sparret flere tusind kr sammen.
Hvad skal i andre lave?
Har i nogle forslag til hvad jeg kan lave som ikke koster en formue?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

frk Jensen

hc=k skriver:

Jeg prøver virkelig at planlægge en sommerferie, men jeg kan bare ikke rigtig finde på noget med mindre jeg har sparret flere tusind kr sammen.
Hvad skal i andre lave?

vi skal til tyrkiet.... Ikke just billigt...

Anmeld

20. januar 2011

hc=k

frk Jensen skriver:

vi skal til tyrkiet.... Ikke just billigt...

Hehe nej det er nok lige over mit budget hehe, men det bliver da rigtig dejligt for jer

Anmeld

20. januar 2011

TbCp

Jeg kunne forestille mig at vi skal i sommerhus over ved vesterhavet. Det var vi sidste år, i Blåvand, og det var helt perfekt!

Anmeld

20. januar 2011

hc=k

TbCp skriver:

Jeg kunne forestille mig at vi skal i sommerhus over ved vesterhavet. Det var vi sidste år, i Blåvand, og det var helt perfekt!

Ej det lyder da bare rigtig godt. Jeg var meget i sommerhus som barn og jeg elskede det

Anmeld

20. januar 2011

frk Jensen

hc=k skriver:

Hehe nej det er nok lige over mit budget hehe, men det bliver da rigtig dejligt for jer

Det gør det

Hvad med noget sommerhus? Det er ALTID super hyggeligt og afslappet..

vi skal også på camping som vi er hvert eneste år. Det kunne også være en mulighed..

Anmeld

20. januar 2011

slettet_7530

hc=k skriver:

Ej det lyder da bare rigtig godt. Jeg var meget i sommerhus som barn og jeg elskede det

Har du et job hvor du evt igennem dem kan leje et sommerhus billigt??

Anmeld

20. januar 2011

TbCp

hc=k skriver:

Jeg har aldrig været sommerhus menneske, men da vi så var afsted første gang for 1 1/2 års tid siden så synes jeg bare det var rigtig fedt. Så vi har været afsted nogle gange nu, forskellige steder i danmark og vi elsker det alle 3

Anmeld

20. januar 2011

N&J

Jeg aner det ikke endnu, men jeg har da overvejet at tage på en cykel/campingtur evt. til en festival med Nikita, dog en lidt mere børnevenlig en, end roskilde.. snøft snøft.. men nu må vi se hvad der bliver penge til vi skal en tur til Rom og Pompeii i forbindelse med mit studie, så der ryger lige en 5000 kr. på det.

Vil du gerne til udlandet? eller er det mere herhjemme, for et sted som Berlin er super hyggelig, og billigt at tage hen.  

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

hc=k skriver:

Hvad skal i andre lave?

vi tager vores campingvogn og drager mod dels jylland men også fyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.