Akut scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Jules

Tjuhl skriver:

jeg laver lige en lille update: Kitty er blevet scannet og babyen er sprællevende  deres bedste bud er ... forstoppelse!

Åh sikke en dejlig nyhed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Barbamama

Jeg er super lettet lige nu! Og lidt fornærmet over at I laver grin med mig herinde!!!! Det er lidt skidt at det har fået et navn: Kitty har lavet en MICHELLA! OMG!!!  Tak for dagens grin tøser.

Og søde søde Anna. GODT at der ikke var noget i vejen og så har du fået den mest fantastiske undskyldning (som bliver flittigt brugt herhjemme): Jeg SKAL prutte, ellers kommer jeg på skadestuen/sygehuset..... Casper sagde til mig for ikke særlig lang tid siden: Kan du huske, der var faktisk engang hvor du ikke pruttede???

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Jeg er super lettet lige nu! Og lidt fornærmet over at I laver grin med mig herinde!!!! Det er lidt skidt at det har fået et navn: Kitty har lavet en MICHELLA! OMG!!!  Tak for dagens grin tøser.

Og søde søde Anna. GODT at der ikke var noget i vejen og så har du fået den mest fantastiske undskyldning (som bliver flittigt brugt herhjemme): Jeg SKAL prutte, ellers kommer jeg på skadestuen/sygehuset..... Casper sagde til mig for ikke særlig lang tid siden: Kan du huske, der var faktisk engang hvor du ikke pruttede???

Jeg tror du har sendt den forbandelse sammen med ponponerne?

I'M SO HAPPYYYYYY! Babyen har det fint, den er meget levende, og jeg græd kun lidt da jeg så det.

Dommen er forstoppelse. Så nu kan jeg kæmpe med sveskejuicen, så maskineriet bliver tømt. Beklager Michella, men jeg næger altså en ambulance-tur, hvis jeg kan klare det selv

Næste gang du sender ponpon'er til nogen, så husk lige at "rense" dem inden

Anmeld

20. januar 2011

Barbamama

kitty skriver:

Jeg tror du har sendt den forbendelse sammen med ponponerne?

I'M SO HAPPYYYYYY! Babyen har det fint, den er meget levende, og jeg græd kun lidt da jeg så det.

Dommen er forstoppelse. Så nu kan jeg kæmpe med sveskejuicen, så maskineriet bliver tømt. Beklager, Michella, men jeg næger altså enambulance-tur, hvis jeg kan klare det selv

NÅ for søren, ja det havde jeg ikke lige tænkt på!!!! Ha ha ha bad energy!  UNDSKYLD Anna! Jeg skal nok huske det når næste pompon-baby skal hjælpes til verden!

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

michella80 skriver:

NÅ for søren, ja det havde jeg ikke lige tænkt på!!!! Ha ha ha bad energy!  UNDSKYLD Anna! Jeg skal nok huske det når næste pompon-baby skal hjælpes til verden!

Ud over forstoppelsen tror jeg du ku lave en ret god forretning på det der ponpon-baby making! Det virker jo fremragende!

Anmeld

20. januar 2011

Barbamama

kitty skriver:

Ud over forstoppelsen tror jeg du ku lave en ret god forretning på det der ponpon-baby making! Det virker jo fremragende!

Ja det tror jeg også!!! 3 ud af 3 det er da ret godt!!!! 100% garanti for en lille bølle inde i maven.

Anmeld

20. januar 2011

Karo

Tjuhl skriver:

jeg laver lige en lille update: Kitty er blevet scannet og babyen er sprællevende  deres bedste bud er ... forstoppelse!

Sikken dejlig nyhed .

Så er det bare om at få pruttet igennem

Anmeld

20. januar 2011

anna-jonas

Åhhhh..............sødeste Anna, blev så bange da jeg lige læste dit indlæg. Og lige så lettet og glad da jeg læste at det var prutter, der gav dig problemer.

Knus Mette

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Åhhhh..............sødeste Anna, blev så bange da jeg lige læste dit indlæg. Og lige så lettet og glad da jeg læste at det var prutter, der gav dig problemer.

Knus Mette

Jeg var også selv rigtig bange, og bjørnen var også meget berørt, da han kom hjem fra job. Men alt er ok, og jeg har fundet ro igen. Har sovet en times tid, og venter på at få aftensmaden serveret. Jeg skal bare slappe af og passe på mig og baby

Prutter kan jeg leve med. Det bliver nok værre for bjørnen, når sveskejuicen begynder at virke

Anmeld

20. januar 2011

JustAnotherName

kitty skriver:

Jeg tror du har sendt den forbandelse sammen med ponponerne?

Dommen er forstoppelse. Så nu kan jeg kæmpe med sveskejuicen, så maskineriet bliver tømt. Beklager Michella, men jeg næger altså en ambulance-tur, hvis jeg kan klare det selv

Hahaha, en "Michella"   

Hvor er jeg GLAD for at læse, at alting er som det skal være med Jeres lille baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.