Akut scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Ranarupta

kitty skriver:

idag kl 13.40... Kryds fingre for os!

De aner ikke hvad der er galt, og jeg begynder ærlig talt at være nervøs. Mine blodprøver er uændrede, CRP'en er stadig 20..

Lægen er nu bange for at det er min livmoder den er gal med...

Bjørnen er på vej hjem... Og jeg er helt færdig...

Åh putte altså...

Jeg forstår godt, at du er hamrende bange!
Men den fremmede skovdame altid ret; hun er nemlig meget vis! Så vi holder os til hendes hviskerier, ikke ?

Store kram til katten, bjørnen og katte-kyllingen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

Jeg bløder ikke! Mærker liv.. en smule.. det er stadig ikke direkte spark, bare en masse vandplask og rullen rundt.. Bjørnen siger det lyder som en vaskemaskine, når han lytter..

Men det er da positivt du mærker noget og at du ikke bløder

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

Men det er da positivt du mærker noget og at du ikke bløder

Helt sikkert.. Og det prøver jeg at holde fast i! Men det er lidt svært...

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Ranarupta skriver:

Åh putte altså...

Jeg forstår godt, at du er hamrende bange!
Men den fremmede skovdame altid ret; hun er nemlig meget vis! Så vi holder os til hendes hviskerier, ikke ?

Store kram til katten, bjørnen og katte-kyllingen.

Man skal ikke joke med skovdamer, de ved et og andet - det har du helt ret i!! Så ja, vi holder os til hendes ord!

Anmeld

20. januar 2011

oo

kitty skriver:

Jeg bløder ikke! Mærker liv.. en smule.. det er stadig ikke direkte spark, bare en masse vandplask og rullen rundt.. Bjørnen siger det lyder som en vaskemaskine, når han lytter..

det er jo GODT!! og ingen sivende fostervand? jeg kan ikke lade være med at tænke på al den overstimulering du havde gang i....og du har sikkert pillet ved de æggestokke, I know you! du kan ikke holde nallerne for dig selv

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

det er jo GODT!! og ingen sivende fostervand? jeg kan ikke lade være med at tænke på al den overstimulering du havde gang i....og du har sikkert pillet ved de æggestokke, I know you! du kan ikke holde nallerne for dig selv

Jeg er også bange for det er det... Men de ville ikke se mig i Brædstrup, selvom jeg ringede til klinikken efter NF og sagde at jeg stadig var overstimuleret... Det var selvfølgelig den dumme "det kan stadig gå galt"-sygeplejerske... Det var ikke længere deres ansvar... det er jo for pokker dem der har styr på hormoner og den slags. Praktiserende læger aner jo ikke en dyt.. JM heller ikke, for den sags skyld!

Jeg håber at ungen er stærk som en bjørn og listig som en huskat.. Så skal den nok have det godt derinde!

Og nej.. føler mig ikke utæt...

Anmeld

20. januar 2011

Ida.

kitty skriver:

Jeg er også bange for det er det... Men de ville ikke se mig i Brædstrup, selvom jeg ringede til klinikken efter NF og sagde at jeg stadig var overstimuleret... Det var selvfølgelig den dumme "det kan stadig gå galt"-sygeplejerske... Det var ikke længere deres ansvar... det er jo for pokker dem der har styr på hormoner og den slags. Praktiserende læger aner jo ikke en dyt.. JM heller ikke, for den sags skyld!

Jeg håber at ungen er stærk som en bjørn og listig som en huskat.. Så skal den nok have det godt derinde!

Og nej.. føler mig ikke utæt...

Altså jeg tror også på hende den der fremmede skovdame

Og på dem her:

Anmeld

20. januar 2011

TbCp

Yiaks!

Er helt sikker på at alt er lige som det skal være!!!!

Skal vi ikke bare sige at du laver en "Michella"??? Og du bare har rriiiigtig mange prutter siddende derind og trykke!

Krydser alt hvad jeg kan for at alt SELVFØLGELIG er helt i orden!

Anmeld

20. januar 2011

Karo

Krydser helt sikkert også fingere her for dig

Dig og babyen SKAL bare være okay. BASTA

Anmeld

20. januar 2011

oo

jeg laver lige en lille update: Kitty er blevet scannet og babyen er sprællevende  deres bedste bud er ... forstoppelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.