Akut scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.881 visninger
50 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

otlitrom

idag kl 13.40... Kryds fingre for os!

De aner ikke hvad der er galt, og jeg begynder ærlig talt at være nervøs. Mine blodprøver er uændrede, CRP'en er stadig 20..

Lægen er nu bange for at det er min livmoder den er gal med...

Bjørnen er på vej hjem... Og jeg er helt færdig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

oo

åh! jeg har lige læst din sms også!! jeg krydser alt hvad krydses kan!!!!  og hvisker lige så forsigtigt at jeg tror rigtig meget på det her barn og er fuldkommen overbevist om, at det skal komme sundt og raskt til verden, men jeg ved godt at fremmede skovdamers mavefornemmelser ikke tæller så meget som doktorens ord!

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

åh! jeg har lige læst din sms også!! jeg krydser alt hvad krydses kan!!!!  og hvisker lige så forsigtigt at jeg tror rigtig meget på det her barn og er fuldkommen overbevist om, at det skal komme sundt og raskt til verden, men jeg ved godt at fremmede skovdamers mavefornemmelser ikke tæller så meget som doktorens ord!

jeg håber du har ret.... mere end nogensinde!!

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

idag kl 13.40... Kryds fingre for os!

De aner ikke hvad der er galt, og jeg begynder ærlig talt at være nervøs. Mine blodprøver er uændrede, CRP'en er stadig 20..

Lægen er nu bange for at det er min livmoder den er gal med...

Bjørnen er på vej hjem... Og jeg er helt færdig...

men har du det skidt eller??

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

men har du det skidt eller??

har feber og har ikke spist siden igår morges... købte en sandwich ved bageren på vej hjem, den kæmper jeg med nu.. må ha lidt at stå imod med...

Anmeld

20. januar 2011

oo

kitty skriver:

jeg håber du har ret.... mere end nogensinde!!

jeg kan slet ikke holde det ud! de skal bare ind og se at alt er godt og du har en prut på tværs (det ER set før i NS historie!!)  BASTA!!!

Anmeld

20. januar 2011

oo

mærker du liv? bløder du?

Anmeld

20. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

har feber og har ikke spist siden igår morges... købte en sandwich ved bageren på vej hjem, den kæmper jeg med nu.. må ha lidt at stå imod med...

hh søde... spørger om det samme som trine..

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg kan slet ikke holde det ud! de skal bare ind og se at alt er godt og du har en prut på tværs (det ER set før i NS historie!!)  BASTA!!!

Jeg håber det.. Også det med prutten!

Den kommende morfar er i kbh på arbejde.. Han har allerede pakket tasken, hvis der er noget, så kører han hjem.. Han er også skide bange... Det gør helt ondt at stille ham i den situation..

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

mærker du liv? bløder du?

Jeg bløder ikke! Mærker liv.. en smule.. det er stadig ikke direkte spark, bare en masse vandplask og rullen rundt.. Bjørnen siger det lyder som en vaskemaskine, når han lytter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.