Hvordan var jeres første mens efter fødslen? (IKKE HVORNÅR)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Anneiris skriver:

Jaa, det er jo det jeg mener! Jeg haaaader det. Hehehe
Det er bare så besværligt at være kvinde, på nogen punkter ikk.

jo det er det

men det er nu også dejligt at vi "virker"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Anneiris

Anonym skriver:

jo det er det

men det er nu også dejligt at vi "virker"

Ja for faen det super lækkert!

Anmeld

20. januar 2011

Nettemor

Svenne skriver:

Jeg fik at vide, at det ikke er godt! Altså at man skal vente til man ikke ammer mere..

det er forskelligt hva de anbefaler.. man må vist godt.. men de anbefaler vist at man ikke gør det fordi det kan påvirke amningen. men der er også nogle der mener at man ikke skal gøre det hvis man har en dreng. vist noget med hormonerne.. men ellers kan man få mini piller. 

Anmeld

20. januar 2011

Nemesis

fik det første gang 6 uger efter den sidste fødsel her og jeg skal lige love for man mærker det!

En ting er smerterne, men det er også det rene russiske blodbad! Det løber ud af mig og jeg har nu fået piller jeg skal tage ved hver mens pga. blødningens styrke.

Tager jeg ikke pillerne bløder jeg som et halalslagtet får i 2 dage og mens varer i alt max 4. tager jeg pillerne bløder jeg normalt men tilgengæld i 7 dage.

Pest eller kolera! Kan jeg være hjemme så lader jeg helst være med at tage pillerne, men det kræver virkelig at jeg ikke skal noget for både tampon + giga bind er blødt igennem på 1½ time.

så øv øv herfra for nu er Sara jo 13 mdr. så det bliver nok ikke anderledes.
Sisse

Anmeld

20. januar 2011

SiLiMiMa

Hej de Damer

Ja måske et lidt klammo spørgsmål.....

Men her små 6 mdr efter fødslen af mit første barn, tror jeg at min første mens har meldt sin ankomst - den er bare SÅ MÆRKELIG

Jeg ammer stadig fuldt (bortset fra kartoffel/grøntsagsmosen til aften).

Det startede med et par dage med niv og jag "down there", de efterfølgende dage blødte jeg en lillebitte smule hver morgen, men intet resten af dagen!! Det har nu stået på i 4 dage...

Jeg plejer at bløde ret kraftigt under mine menstruationer, så derfor undre det mig lidt, men tænker gså at kroppen skal starte helt forfra jo...........

Nå, hvordan var Jeres første mens efter fødslen?

tror måske bare det er optræk til den "rigtige mens".... så om et par dage kommer den nok tror jeg!!

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

fik det første gang 6 uger efter den sidste fødsel her og jeg skal lige love for man mærker det!

En ting er smerterne, men det er også det rene russiske blodbad! Det løber ud af mig og jeg har nu fået piller jeg skal tage ved hver mens pga. blødningens styrke.

Tager jeg ikke pillerne bløder jeg som et halalslagtet får i 2 dage og mens varer i alt max 4. tager jeg pillerne bløder jeg normalt men tilgengæld i 7 dage.

Pest eller kolera! Kan jeg være hjemme så lader jeg helst være med at tage pillerne, men det kræver virkelig at jeg ikke skal noget for både tampon + giga bind er blødt igennem på 1½ time.

så øv øv herfra for nu er Sara jo 13 mdr. så det bliver nok ikke anderledes.
Sisse

Hold nu op!! Det er da vildt....

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Heise skriver:

tror måske bare det er optræk til den "rigtige mens".... så om et par dage kommer den nok tror jeg!!

ja det håbede/troede jeg også...

Tak for dit svar!

der er ikke sket mere end tidligere beskrevet - havde først et par dage med mens-niv/smerter og efterfølgende 4-5 dages LIDT frisk blod/brunt snask om morgenen og ikke mere resten af dagen.... Antallet af dage er goe nok, det er kun "indholdet" der ikke er som det var før min graviditet....

Anmeld

21. januar 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

ja det håbede/troede jeg også...

Tak for dit svar!

der er ikke sket mere end tidligere beskrevet - havde først et par dage med mens-niv/smerter og efterfølgende 4-5 dages LIDT frisk blod/brunt snask om morgenen og ikke mere resten af dagen.... Antallet af dage er goe nok, det er kun "indholdet" der ikke er som det var før min graviditet....

kan også være, det først kommer rigtigt næste gang

kroppen skal jo lige "igang igen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.