Hvordan var jeres første mens efter fødslen? (IKKE HVORNÅR)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej de Damer

Ja måske et lidt klammo spørgsmål.....

Men her små 6 mdr efter fødslen af mit første barn, tror jeg at min første mens har meldt sin ankomst - den er bare SÅ MÆRKELIG

Jeg ammer stadig fuldt (bortset fra kartoffel/grøntsagsmosen til aften).

Det startede med et par dage med niv og jag "down there", de efterfølgende dage blødte jeg en lillebitte smule hver morgen, men intet resten af dagen!! Det har nu stået på i 4 dage...

Jeg plejer at bløde ret kraftigt under mine menstruationer, så derfor undre det mig lidt, men tænker gså at kroppen skal starte helt forfra jo...........

Nå, hvordan var Jeres første mens efter fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Jeg fik min da Lisa var næsten 8mdr. hun er nu tæt på 9mdr. og jeg ammer stadigvæk  2-3 gange i døgnet!

Den var faktisk som det plejer, dog blødte jeg 5-6 dage, hvor det normalt er 3-4 dage, og så lidt pletblødning 5. dagen!!

Et lille tillægs spørgsmål: Må man spise p-piller imens man ammer!?

Stine og Lisa.

Anmeld

20. januar 2011

Findusinde

Mit var et helvede af den anden verden!! Jeg havde SÅ ondt og blødte helt ekstrem meget..

Anmeld

20. januar 2011

Faith

Jeg havde mega ondt i flere dage optil. Troede seriøst jeg var ved at tabe underlivet, så ondt gjorde det. Kunne ikke løfte på drengene uden at jeg var ved at knække sammen.

Da den så endelig gik i gang, blødte jeg en lille bitte smule et par dage og så stoppede det igen og smerterne forsvandt.

Anmeld

20. januar 2011

oo

min kom 6 uger efter fødslen og har lige været her for 2. gang...SUK!

men den var også spøjs. den første gang blødte jeg bare FULL ON fra dag 1 og så bare megakraftigt i fire dage og så STOP. jeg havde absolut ingen smerter, hvilket jeg normalt har meget voldsomt. og der var intet levret blod, KUN helt friskt, helt rødt blod.

anden gang havde jeg også jag og sådan i underlivet. og pletblødte så nogle dage før det startede rigtigt. så var det igen FULL ON i flere dage og så løjede det af. igen uden levret blod, kun helt rødt og friskt blod. men med smerter (dog ikke helt så kraftigt som før graviditeten).

Anmeld

20. januar 2011

Nettemor

Tilmeldt skriver:

Jeg fik min da Lisa var næsten 8mdr. hun er nu tæt på 9mdr. og jeg ammer stadigvæk  2-3 gange i døgnet!

Den var faktisk som det plejer, dog blødte jeg 5-6 dage, hvor det normalt er 3-4 dage, og så lidt pletblødning 5. dagen!!

Stine og Lisa.

må man godt men du skal snakke med lægen inden du går igang.. for kan være du evt skal ha nogle andre..

Anmeld

20. januar 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Hej de Damer

Ja måske et lidt klammo spørgsmål.....

Men her små 6 mdr efter fødslen af mit første barn, tror jeg at min første mens har meldt sin ankomst - den er bare SÅ MÆRKELIG

Jeg ammer stadig fuldt (bortset fra kartoffel/grøntsagsmosen til aften).

Det startede med et par dage med niv og jag "down there", de efterfølgende dage blødte jeg en lillebitte smule hver morgen, men intet resten af dagen!! Det har nu stået på i 4 dage...

Jeg plejer at bløde ret kraftigt under mine menstruationer, så derfor undre det mig lidt, men tænker gså at kroppen skal starte helt forfra jo...........

Nå, hvordan var Jeres første mens efter fødslen?

havde også rigtig kraftig blødning og mange smerter (plejer jeg ellers aldrig)

men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.. men det er normalt at din mens ikke har samme 'rytme' som før graviditeten

Anmeld

20. januar 2011

Gaia

Min var som den plejede at være inden graviditeten. den fandt hurtigt ind i den samme rytme igen og jeg havde ik mere ondt i maven end før.

Anmeld

20. januar 2011

Gaia

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Så vidt jeg er orienteret sker der ik noget ved at du spiser p-pillere mens du ammer.

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

har et par veninder som spiser p-piller mens de ammer, men også en som fik at vide hos lægen at de skulle "finde på noget andet prævention" indtil amningen var ophørt

så lad os gi spørgsmålet videre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.