Hvordan var jeres første mens efter fødslen? (IKKE HVORNÅR)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

min kom 6 uger efter fødslen og har lige været her for 2. gang...SUK!

men den var også spøjs. den første gang blødte jeg bare FULL ON fra dag 1 og så bare megakraftigt i fire dage og så STOP. jeg havde absolut ingen smerter, hvilket jeg normalt har meget voldsomt. og der var intet levret blod, KUN helt friskt, helt rødt blod.

anden gang havde jeg også jag og sådan i underlivet. og pletblødte så nogle dage før det startede rigtigt. så var det igen FULL ON i flere dage og så løjede det af. igen uden levret blod, kun helt rødt og friskt blod. men med smerter (dog ikke helt så kraftigt som før graviditeten).

orv det var hurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

Mit var et helvede af den anden verden!! Jeg havde SÅ ondt og blødte helt ekstrem meget..

lyder ikke rart!!

kan næsten hører at det så var meget anderledes end normalt?

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

smillaluna skriver:

Jeg havde mega ondt i flere dage optil. Troede seriøst jeg var ved at tabe underlivet, så ondt gjorde det. Kunne ikke løfte på drengene uden at jeg var ved at knække sammen.

Da den så endelig gik i gang, blødte jeg en lille bitte smule et par dage og så stoppede det igen og smerterne forsvandt.

ja det lyder jo som om at kroppen lige skal finde sig selv og sin rytme igen.... har jo også været på standby i et godt stykke tid

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej de Damer

Ja måske et lidt klammo spørgsmål.....

Men her små 6 mdr efter fødslen af mit første barn, tror jeg at min første mens har meldt sin ankomst - den er bare SÅ MÆRKELIG

Jeg ammer stadig fuldt (bortset fra kartoffel/grøntsagsmosen til aften).

Det startede med et par dage med niv og jag "down there", de efterfølgende dage blødte jeg en lillebitte smule hver morgen, men intet resten af dagen!! Det har nu stået på i 4 dage...

Jeg plejer at bløde ret kraftigt under mine menstruationer, så derfor undre det mig lidt, men tænker gså at kroppen skal starte helt forfra jo...........

Nå, hvordan var Jeres første mens efter fødslen?

Anderledes end normalt, så vidt jeg husker...som om det lige skulle tage tilløb.
Det ændrede sig også lidt i adfærd efter hver graviditet.
Så det er vist helt normalt

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. januar 2011

Anneiris

Anonym skriver:

Hej de Damer

Ja måske et lidt klammo spørgsmål.....

Men her små 6 mdr efter fødslen af mit første barn, tror jeg at min første mens har meldt sin ankomst - den er bare SÅ MÆRKELIG

Jeg ammer stadig fuldt (bortset fra kartoffel/grøntsagsmosen til aften).

Det startede med et par dage med niv og jag "down there", de efterfølgende dage blødte jeg en lillebitte smule hver morgen, men intet resten af dagen!! Det har nu stået på i 4 dage...

Jeg plejer at bløde ret kraftigt under mine menstruationer, så derfor undre det mig lidt, men tænker gså at kroppen skal starte helt forfra jo...........

Nå, hvordan var Jeres første mens efter fødslen?

Fik min første gang først her den 5 og stoppede først efter 5 dage med blødning som den plejede. (Kraftigt og med mange smerter!)
- Jeg blødte så også 8 uger non stop efter fødslen, så nu vil jeg ikke bløde mere, aldrig nogen sinde!

Anmeld

20. januar 2011

Findusinde

Anonym skriver:

lyder ikke rart!!

kan næsten hører at det så var meget anderledes end normalt?

Jeg har aldrig nogensinde haft ondt når jeg havde min mens, jeg har bare haft det 4-5 dage, og vupti så var det ovre.. Men siden jeg har fået Laura, har jeg ondt alle dagene, og bløder rigtig meget.. Smerten er bestemt til at holde ud, men det var det godt nok ikke de første gange...

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Anderledes end normalt, så vidt jeg husker...som om det lige skulle tage tilløb.
Det ændrede sig også lidt i adfærd efter hver graviditet.
Så det er vist helt normalt

Kærligst
Sussie

Tak

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Anneiris skriver:

Fik min første gang først her den 5 og stoppede først efter 5 dage med blødning som den plejede. (Kraftigt og med mange smerter!)
- Jeg blødte så også 8 uger non stop efter fødslen, så nu vil jeg ikke bløde mere, aldrig nogen sinde!

du har da vist taget dit "slæb" så...

Anmeld

20. januar 2011

Anneiris

Anonym skriver:

du har da vist taget dit "slæb" så...

Jaa, det er jo det jeg mener! Jeg haaaader det. Hehehe
Det er bare så besværligt at være kvinde, på nogen punkter ikk.

Anmeld

20. januar 2011

Svenne

nettemor skriver:

må man godt men du skal snakke med lægen inden du går igang.. for kan være du evt skal ha nogle andre..

Jeg fik at vide, at det ikke er godt! Altså at man skal vente til man ikke ammer mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.