Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Okay tak for hjælpen.

var så lidt. lykke til med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

var så lidt. lykke til med det!

Tak skal du have. 

Anmeld

19. januar 2011

Pinkrose

Altså jeg vil sige jeg led selv af kvalme og opkast til uge 27 og ikke noget der virkede, men allerede i uge 14 blev jeg sygmeldt med meget slem bækkenløsning.

og vil sige at de smerter du har lyder også meget som bækkenløsning, så det ville jeg bestemt snakke med lægen om , da det kan blive så slemt igennem graviditeten at nogle næsten ikke kan gå de sidste mdr. så jeg ville bestemt snakke med lægen om deltids sygmelding eller måske fuld hvis det gør at du kommer hel igennem graviditeten

Anmeld

19. januar 2011

ooo

Anonym skriver:

Tak for linket. Jeg må lige nævne det for lægen.

Jeg får de piller der bliver nævnt her, og der gør intet for mig. Jeg knækker mig stadig lystigt, så det er ikke en garanti for at du bliver rask.

Jeg har været så heldig at sidde hjemme og skrive speciale indtil videre, så har ikke skulle på arbejde. Det ville jeg nu heller ikke have kunne.

Held og lykke med dit lægebesøg, håber at han hører på hvad du har at sige denne gang.

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er enormt tidligt med bækkenet allerede. Det kan åbenbart godt lade sig gøre. 

Næ..jeg fik voldsom bækkenløsning allerede med den første..og tidligt..og det blev kun værre for hver gang
Men..det kan jo afhjælpes meget med den rette støtte.

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Næ..jeg fik voldsom bækkenløsning allerede med den første..og tidligt..og det blev kun værre for hver gang
Men..det kan jo afhjælpes meget med den rette støtte.

Hvor langt var du henne da du fik bækkenløsning?

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne da du fik bækkenløsning?

Det begyndte allerede i uge 8.

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Jeg får de piller der bliver nævnt her, og der gør intet for mig. Jeg knækker mig stadig lystigt, så det er ikke en garanti for at du bliver rask.

Jeg har været så heldig at sidde hjemme og skrive speciale indtil videre, så har ikke skulle på arbejde. Det ville jeg nu heller ikke have kunne.

Held og lykke med dit lægebesøg, håber at han hører på hvad du har at sige denne gang.

Træls pillerne ikke virker på dig. Altid noget du har været hjemme og lave opgave mens det står på. Er det stadig slemt?

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det begyndte allerede i uge 8.

Det var tidligt. Det er jo også forskelligt fra kvinde til kvinde.

Anmeld

20. januar 2011

ooo

Anonym skriver:

Træls pillerne ikke virker på dig. Altid noget du har været hjemme og lave opgave mens det står på. Er det stadig slemt?

Ja, det har været super at jeg har været hjemme så meget med opgaveskrivning.

Og ja, det er desværre stadig ret slemt, men mon ikke at det snart går over, er 13 uger henne, så håber meget at det snart er et overstået kapital.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.