Anonym skriver:
Har valgt og være ano da jeg ikke vil have nogle trælse bemærkninger! 
Jeg vil gerne høre Jeres mening til dette!
Jeg går hjemme allerede, IKKE sygemeldt endnu! Det skal jeg have fundet ud af om det er det bedste for mig eller om jeg skal knokle for jobbet og så rende frem og tilbage for at kaste op!?
Udover opkast i lange baner! Har jeg smerter oveni. Smerter ved halebenet når jeg sidder, smerter ved lændet som går i ryggen videre ned i lårene og en smule ved skambenet. Virkelig en meget træls belastning!
Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med alt dette! Vil en sygemelding være det bedste for kroppen?
Vil lægen synes jeg er pivskid? Vil lægen overhovedet sygemelde mig, når jeg fortæller hvordan det er? Jeg kan ikke få en hverdag til fungere optimalt.
Kan jeg ligefrem bede lægen om at sygemelde mig?
Hvad vil det bedste at gøre, hvis DU var mig?
Jeg ville da helt sikkert snakke med lægen...men hvis du ikke endnu har snakket med ham/hende så kan du jo ikke vide om du lider af hyperemisis, men kun af almindelig graviditetkvalme, som godt nok kan være utroligt frustrerende og ubehageligt, men som dog er til at komme igennem.
http://www.dsog.dk/files/Hyperemesis.htm
Så er der naturligvis det med din bækkenbund, som kan være bækkenløsning, men også det kan din læge teste og vurdere.
Så alt i alt, så vil jeg da gå til lægen først og høre hvad h*n mener, og vurderer lægen så, at det er bedst at sygemelde dig, så er det naturligvis sådan det er.
Men fortæl på dit arbejde hvordan det står til, så de kan være forberedt på en sygemelding.
Iøvrigt stemte jeg "andet", for jeg ville gøre lidt af hvert af valgmulighederne, der er 
God bedring 
Kærligst
Sussie