Orv..jeg skal til jobsamtale!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Åh tak skal du have, ville være så skønt at få foden indenfor erfaring skal man have for at få job men kan man jo ikke så godt før man har arbejdet med det.

Nej..det er tit det, der spænder ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Nej..det er tit det, der spænder ben

Ja og kan ikke finde ud af om det er en fordel eller ulempe at jeg er en gammel kone når jeg er uddannet..?

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Ja og kan ikke finde ud af om det er en fordel eller ulempe at jeg er en gammel kone når jeg er uddannet..?

Nu kommer det an på hvad du mener med "gammel", men jeg ville da ikke være bleg for at kaste mig ud i en ny uddannelse, hvis ellers mit helbred var til det og økonomien var tilstede.
Som bekendt, så er arbejdsgivere ret glæde for ældre medarbejdere, så det ville jeg ikke se som en hindring.

Anmeld

19. januar 2011

<3

Jamen pøj pøj søde Sussie!

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Kirle skriver:

Jamen pøj pøj søde Sussie!

Tak søde vense

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Nu kommer det an på hvad du mener med "gammel", men jeg ville da ikke være bleg for at kaste mig ud i en ny uddannelse, hvis ellers mit helbred var til det og økonomien var tilstede.
Som bekendt, så er arbejdsgivere ret glæde for ældre medarbejdere, så det ville jeg ikke se som en hindring.

Ok, håber det er sådan det er. Er 26 til sommer og læser jeg så videre så får jeg jo lige de år mere.

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Ok, håber det er sådan det er. Er 26 til sommer og læser jeg så videre så får jeg jo lige de år mere.

LOOOL...kil du bare på....du er da ikke spor ældre
Der er da masser af mennesker der langt senere i livet påbegynder lange uddannelser og alligevel arbejder i mange år når de er færdige...you go girl!!

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

SussieThyssen skriver:

Nåååh hvor er du sød...men helt slipper du nu ikke af med mig i dagtimerne..for det er jo som bekendt flexjob..så min arbejdstid vil ligge fra ca halv 9 til max halv 2.
Men 20-25 timer om ugen.
Det er ude på Nyborg Lynfrost på deres kontor

hehe ja men det er også 20-25 timer væk fra baby.dk jo

ej jeg håber du  får det.

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Maja88 skriver:

hehe ja men det er også 20-25 timer væk fra baby.dk jo

ej jeg håber du  får det.

JEG FIK DET!!!!

Weeee! Eiii..tænk engang..det må være alle jeres krydsede fingre og gode ønsker...1000 tak søde venner

Jeg ved ikke helt endnu hvornår jeg skal starte...jeg får besked i næste uge...og skal så i praktik og på oplæring.
Men vi regner med fast ansættelse fra den 1/3

Så nu skal jeg lige synke min forbløffelsse og have papirerne i hus, så skal det fejres

Anmeld

20. januar 2011

JulieE

SussieThyssen skriver:

JEG FIK DET!!!!

Weeee! Eiii..tænk engang..det må være alle jeres krydsede fingre og gode ønsker...1000 tak søde venner

Jeg ved ikke helt endnu hvornår jeg skal starte...jeg får besked i næste uge...og skal så i praktik og på oplæring.
Men vi regner med fast ansættelse fra den 1/3

Så nu skal jeg lige synke min forbløffelsse og have papirerne i hus, så skal det fejres

TILLYKKE med jobbet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.