Orv..jeg skal til jobsamtale!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Åh tak skal du have, ville være så skønt at få foden indenfor erfaring skal man have for at få job men kan man jo ikke så godt før man har arbejdet med det.

Nej..det er tit det, der spænder ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Nej..det er tit det, der spænder ben

Ja og kan ikke finde ud af om det er en fordel eller ulempe at jeg er en gammel kone når jeg er uddannet..?

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Ja og kan ikke finde ud af om det er en fordel eller ulempe at jeg er en gammel kone når jeg er uddannet..?

Nu kommer det an på hvad du mener med "gammel", men jeg ville da ikke være bleg for at kaste mig ud i en ny uddannelse, hvis ellers mit helbred var til det og økonomien var tilstede.
Som bekendt, så er arbejdsgivere ret glæde for ældre medarbejdere, så det ville jeg ikke se som en hindring.

Anmeld

19. januar 2011

<3

Jamen pøj pøj søde Sussie!

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Kirle skriver:

Jamen pøj pøj søde Sussie!

Tak søde vense

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Nu kommer det an på hvad du mener med "gammel", men jeg ville da ikke være bleg for at kaste mig ud i en ny uddannelse, hvis ellers mit helbred var til det og økonomien var tilstede.
Som bekendt, så er arbejdsgivere ret glæde for ældre medarbejdere, så det ville jeg ikke se som en hindring.

Ok, håber det er sådan det er. Er 26 til sommer og læser jeg så videre så får jeg jo lige de år mere.

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Ok, håber det er sådan det er. Er 26 til sommer og læser jeg så videre så får jeg jo lige de år mere.

LOOOL...kil du bare på....du er da ikke spor ældre