Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: for det går godt
for det går godt
LOL...tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Jeg skal til jobsamtale..i morgen kl 10:45...jamen-jamen!!! Min jobkonsulent ringede i dag og spurgte om jeg var frisk..og JA..naturligvis er jeg det!!!Så...hvis chefen og jeg kan lide hianden, så lader det til at jeg starter med praktik og skal i job bagefter Så..kryds lige fingre for at det er STEDET..og jeg endelig får noget at lave KærligstSussie
Jeg skal til jobsamtale..i morgen kl 10:45...jamen-jamen!!!
Min jobkonsulent ringede i dag og spurgte om jeg var frisk..og JA..naturligvis er jeg det!!!Så...hvis chefen og jeg kan lide hianden, så lader det til at jeg starter med praktik og skal i job bagefter Så..kryds lige fingre for at det er STEDET..og jeg endelig får noget at lave KærligstSussie
CamillaRH skriver: Hvor spændeneHeld og lykke...Knus herfra
Hvor spændeneHeld og lykke...Knus herfra
1000 tak søde ven
Ihhh hvor skønt
Krydser alt for at du får jobbet
Fru Dinesen skriver: Ihhh hvor skønt Krydser alt for at du får jobbet
Tak..jeg håber og ønsker det også...jeg vil bare så gerne have et job..har gået hjemme i over 2 år nu..og synes, det må være på tide.
SaraLM skriver: Åh hvor dejligt for dig! X'er fingre for dig, og sender en masse positiv energi.Held og lykke!
Åh hvor dejligt for dig! X'er fingre for dig, og sender en masse positiv energi.Held og lykke!
Tak...1000 tak
FEDT, hvor godt...krydser fingre for dig.. jeg venter på at høre om jeg får den stilling jeg har søgt, sidste dag for at søge den i morgen.
Håber du får den..
Eva. skriver: FEDT, hvor godt...krydser fingre for dig.. jeg venter på at høre om jeg får den stilling jeg har søgt, sidste dag for at søge den i morgen. Håber du får den..
Kan kun sige: SUPER MEGET I LIGE MÅDE!!!!
Og så får du også en masse krydsede fingre
SussieThyssen skriver: Kan kun sige: SUPER MEGET I LIGE MÅDE!!!! Og så får du også en masse krydsede fingre
Åh tak skal du have, ville være så skønt at få foden indenfor erfaring skal man have for at få job men kan man jo ikke så godt før man har arbejdet med det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128