Orv..jeg skal til jobsamtale!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Lulle25

SussieThyssen skriver:

Jeg skal til jobsamtale..i morgen kl 10:45...jamen-jamen!!!

Min jobkonsulent ringede i dag og spurgte om jeg var frisk..og JA..naturligvis er jeg det!!!
Så...hvis chefen og jeg kan lide hianden, så lader det til at  jeg starter med praktik og skal i job bagefter
Så..kryds lige fingre for at det er STEDET..og jeg endelig får noget at lave

Kærligst
Sussie

Jeg krydser fingre for dig håber du og chefen klinger og du bliver rigtig glad for dit kommende job. Er sikker på chefen falder for dig, du virker meget sød og som en der har ben i næsen. Held og lykke

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Dot D

SussieThyssen skriver:

1000 tak søde Dot (Eiiii har altid været så vild med det lille kælenavn)

Hi hi det er mit døbenavn, men du er ikke den første, der tror det er et kælenavn

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

birthee skriver:

rigtig dejligt!!! så skal jeg bare finde ud af om jeg vil læse videre, eller lige tage et par år som løn-modtager...

Læse videre til hvad??

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Lulle25 skriver:

Jeg krydser fingre for dig håber du og chefen klinger og du bliver rigtig glad for dit kommende job. Er sikker på chefen falder for dig, du virker meget sød og som en der har ben i næsen. Held og lykke

Kh Louise

Det tror jeg vi gør....han er super flink og virker meget sympatisk.
Han har haft virksomheden i mange år.
Og tak for de søde ord

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Dot D skriver:

Hi hi det er mit døbenavn, men du er ikke den første, der tror det er et kælenavn

Jeg ved det kan bruges som døbenavn i en del lande...men vidste ikke at det også kunne bruges her i landet.
Det er jo også egentligt en forkortelse for Dorte eller Dorothea
Men altså...sødt det er det

Anmeld

20. januar 2011

Dot D

SussieThyssen skriver:

Jeg ved det kan bruges som døbenavn i en del lande...men vidste ikke at det også kunne bruges her i landet.
Det er jo også egentligt en forkortelse for Dorte eller Dorothea
Men altså...sødt det er det

Tak, jeg synes også godt om det, nu. Belv drillet en del da jeg var barn.... Det er altså heller ikke til nogens fordel at være tyk, gå i bedriflede okkerbrune fløjlsbukser OG oveni det så hedde Dot(som rimer på aaaaalt det sjove   ) Det er jeg heldigvis kommet over, i dag er jeg glad for det, der er jo ikke mange af os i Danmark, 48 mener jeg.

Min dåb blev udsat en uge, for præsten ville ikke døbe mig, men blev nødt til det, da der på samme tid var en biskop, som havde en datter, der var døbt Dot... Så det har da givet lidt sjov tiden igennem. Inden vi blev gift for et par år siden, hed jeg Dot Dahlerup Kruse, nemt at huske Dot DK, så man kan sige, at mine forældre var noget kun fremsynede dengang for snart 36 år siden

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Dot D skriver:

Tak, jeg synes også godt om det, nu. Belv drillet en del da jeg var barn.... Det er altså heller ikke til nogens fordel at være tyk, gå i bedriflede okkerbrune fløjlsbukser OG oveni det så hedde Dot(som rimer på aaaaalt det sjove   ) Det er jeg heldigvis kommet over, i dag er jeg glad for det, der er jo ikke mange af os i Danmark, 48 mener jeg.

Min dåb blev udsat en uge, for præsten ville ikke døbe mig, men blev nødt til det, da der på samme tid var en biskop, som havde en datter, der var døbt Dot... Så det har da givet lidt sjov tiden igennem. Inden vi blev gift for et par år siden, hed jeg Dot Dahlerup Kruse, nemt at huske Dot DK, så man kan sige, at mine forældre var noget kun fremsynede dengang for snart 36 år siden

Vi har da faktisk haft et par markante personligheder i Danmark ved navn Dot, bl.a. en forfatter, tror jeg hun var...kan ikke huske resten af hendes navn (er spimpelthen løbet tør for mental juice efter en lang hektisk dag og gider ikke lede på Google lige nu)

Hehe..kan godt lide den med biskoppen...så ku' præsten lære det ku' han 

Anmeld

21. januar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Mange 1000 tak...altså...hvor er I bare søde alle sammen

Ilm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.