Kan jeg godt klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

JacobsMoar

morethanperfect skriver:

Held og lykke  

Taaaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Bromberg skriver:

Hej de damer..

Vores barnevogn, som kun har været brugt siden oktober har fået SÅ meget rust

Vognen er brugt ude stort set hver dag, men har ALTID stået indenfor om natten.. Synes det er meget hurtigt det er kommet..

Kan jeg tillade mig at gå over og brokke mig over det?

Er så glad for den, men ret ked af at den allerede er rusten nu..

p.p.s lige hved skruen eller samlingen er ikke sikkert du kan få det helt af...

Knusssss.

Anmeld

19. januar 2011

Brams

Bromberg skriver:

Jeg kører derover imorgen..

Er overhovedet ikke gal.. Bare rigtig ked af at den allerede er rusten.. Synes alligevel også 5000 er en sjat penge.. Selvom det selvfølgelig er en af de ikke så dyrer vogne

Ja uanset hvad du har givet, så burde det holde længere end 4 mdr.

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Henriettemortil4 skriver:

du kan godt klage tro jeg men jeg ville lave noget 3 dobbelopsalmiakspiritus varmt vand også en svamp også vaske det så godt af du kan hvis de ikke ville gøre nået hved det her hjalp det og dit rust ser lyst ud det er gode tegn ind det er mørk og begyndt af skalle af...

Henriette.

p,s tak for sidste håber du er glad for klapvognen...

Det prøver jeg hvis de ikke vil gøre noget ved det

Og i lige måde.. Har brugt klapvognen i dag, er bare SÅ glad for den

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Brams skriver:

Ja uanset hvad du har givet, så burde det holde længere end 4 mdr.

Præcis.. Og vi købte faktisk en ny, fordi den gerne skulle være pæn længere tid end et par måneder

Anmeld

19. januar 2011

TinaPina

Bromberg skriver:

Altså.. Det er jo ikke en billig billig vogn.. Synes da alligevel knap 5000 også er penge..

Men kan godt se hvad du mener.. Synes bare at når vi har haft den inde, og den ikke har stået og været våd at det er lidt skidt..

Nårh okay, troede det var en billig billig vogn

Prøv at nævn det, men forvent nu ikke noget.

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

TinaPina skriver:

Nårh okay, troede det var en billig billig vogn

Prøv at nævn det, men forvent nu ikke noget.

Jeg prøver, og bliver glad for bare det mindste

Anmeld

19. januar 2011

NinaNymannMadsen

du kan godt klage. i følge loven har man ret indtil den er 6 mdr gammel at kunne få det lavet hvis det er. de skal faktis antage at kommer der noget inden for 6 mdr at det har været der fra start af.
har salg og service i skolen så har alle de der skide regler stående i en bog. man har 2 års reklamations ret.

ved ikke om du får meget ud af det, men jeg ville ha brokket mig over det for det kan ikke være rigtig at der kommer rust efter så kort tid. det kan dog skylles alt det salt der er blevet brugt her i vinter på veje og fortove.

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Astasmor skriver:

du kan godt klage. i følge loven har man ret indtil den er 6 mdr gammel at kunne få det lavet hvis det er. de skal faktis antage at kommer der noget inden for 6 mdr at det har været der fra start af.
har salg og service i skolen så har alle de der skide regler stående i en bog. man har 2 års reklamations ret.

ved ikke om du får meget ud af det, men jeg ville ha brokket mig over det for det kan ikke være rigtig at der kommer rust efter så kort tid. det kan dog skylles alt det salt der er blevet brugt her i vinter på veje og fortove.

Det er rigtigt nu du siger det, jeg har da selv haft om det på handelsskolen

Det er rigtig nok at der har været alt det sne og salt, men når den kommer ind hver gang han ikke er ude og sove synes jeg det er lidt tidligt..

Jeg kører derover imorgen, og håber at de vil gøre noget ved det

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

Bromberg skriver:

Hej de damer..

Vores barnevogn, som kun har været brugt siden oktober har fået SÅ meget rust

Vognen er brugt ude stort set hver dag, men har ALTID stået indenfor om natten.. Synes det er meget hurtigt det er kommet..

Kan jeg tillade mig at gå over og brokke mig over det?

Er så glad for den, men ret ked af at den allerede er rusten nu..

Jeg havd ehelt klart snakket med forhandleren, men tror måske det er pga den hårde vinter og alt det salt der nok er blevet smidt, det kan være kommet, men ja ville klart snakke med forhandler, for det er dælme hurtigt det er kommet.

må man spørge hvilken vogn+model det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.