Kan jeg godt klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Frøken J.

morethanperfect skriver:

Skynd dig ned og klag . Jeg ville blive vildt gal . :/

Der er vel ikke nogen grund til at blive vildt gal, det er jo ikke butikkens skyld, at den ruster

Trådstarter: Synes bestemt du skal henvende dig i butikken, men gør det på en pæn måde uden at hidse dig op. Kan garantere dig for, at ekspedienter er meget mere modvillige overfor de kunder, der hidser sig på med det samme end dem, som kan tale stille og roligt og med et smil..

Hilsen hende, der arbejdede fuldtid i butik i et helt år i sit sabbatår, og aldrig gør det mere pga. urimelige kunder, der mente de kunne tillade sig alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

morethanperfect

Secrets skriver:

Der er vel ikke nogen grund til at blive vildt gal, det er jo ikke butikkens skyld, at den ruster

Trådstarter: Synes bestemt du skal henvende dig i butikken, men gør det på en pæn måde uden at hidse dig op. Kan garantere dig for, at ekspedienter er meget mere modvillige overfor de kunder, der hidser sig på med det samme end dem, som kan tale stille og roligt og med et smil..

Hilsen hende, der arbejdede fuldtid i butik i et helt år i sit sabbatår, og aldrig gør det mere pga. urimelige kunder, der mente de kunne tillade sig alt..

Det ved jeg .. Det er også derfor jeg har lavet en skæv smiley .. :/ ... Har det med og bli gal over sådan noget .. 

Det er jo ikke dermed sagt at hun skal blive gal

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

JulieE skriver:

Nej, det har du ret i! Jeg er bare bange for du får at vide, at det skyldes den hårde vinter, vejsalt osv...

Men, klag og hold fast i din sag

Det gør jeg helt sikkert... Den SKAL kunne holde længere.. !!

Tak for svar

Anmeld

19. januar 2011

Brams

Bromberg skriver:

Hej de damer..

Vores barnevogn, som kun har været brugt siden oktober har fået SÅ meget rust

Vognen er brugt ude stort set hver dag, men har ALTID stået indenfor om natten.. Synes det er meget hurtigt det er kommet..

Kan jeg tillade mig at gå over og brokke mig over det?

Er så glad for den, men ret ked af at den allerede er rusten nu..

Jeg ville klage hvis jeg var dig, det kan ikke være rigtigt at den allerede efter SÅ kort tid ruster. Forlang at de udbedre skaderne eller giver dig et nyt stel

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

morethanperfect skriver:

Skynd dig ned og klag . Jeg ville blive vildt gal . :/

Jeg er ikke gal.. Bare ked af at det allerede er sket..

Men det er helt sikkert at jeg skal ned og snakke med dem imorgen

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Bromberg skriver:

Jeg er ikke gal.. Bare ked af at det allerede er sket..

Men det er helt sikkert at jeg skal ned og snakke med dem imorgen

Held og lykke  

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

TinaPina skriver:

Hvis jeg ikke havde skyllet den efter en tur i salten, så ville jeg ikke klage. Der er jo grænser for hvad de kan holde til, og det har været skidt vejr når det kommer til salt og vand. Og hvis det er en billigere vogn, så ville jeg ikke klage.

Til gengæld tror jeg de vil kalde det manglende vedligehold hvis du ikke har fjernet salt osv efter brug.

Det ligner noget der er lige til, at fjerne, så skaden er ikke så slem

Altså.. Det er jo ikke en billig billig vogn.. Synes da alligevel knap 5000 også er penge..

Men kan godt se hvad du mener.. Synes bare at når vi har haft den inde, og den ikke har stået og været våd at det er lidt skidt..

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Secrets skriver:

Brokke er nok også et forkert ord.. For jeg har overhovedet ikke tænkt mig at hidse mig op eller noget.. Er jo bare ked af at den allerede er rusten..

Hilsen Karina, som også har stået i butik, og aldrig mere gør det, også pga. kunderne

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Brams skriver:

Jeg ville klage hvis jeg var dig, det kan ikke være rigtigt at den allerede efter SÅ kort tid ruster. Forlang at de udbedre skaderne eller giver dig et nyt stel

Jeg kører derover imorgen..

Er overhovedet ikke gal.. Bare rigtig ked af at den allerede er rusten.. Synes alligevel også 5000 er en sjat penge.. Selvom det selvfølgelig er en af de ikke så dyrer vogne

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Bromberg skriver:

Hej de damer..

Vores barnevogn, som kun har været brugt siden oktober har fået SÅ meget rust

Vognen er brugt ude stort set hver dag, men har ALTID stået indenfor om natten.. Synes det er meget hurtigt det er kommet..

Kan jeg tillade mig at gå over og brokke mig over det?

Er så glad for den, men ret ked af at den allerede er rusten nu..

du kan godt klage tro jeg men jeg ville lave noget 3 dobbelopsalmiakspiritus varmt vand også en svamp også vaske det så godt af du kan hvis de ikke ville gøre nået hved det her hjalp det og dit rust ser lyst ud det er gode tegn ind det er mørk og begyndt af skalle af...

Henriette.

p,s tak for sidste håber du er glad for klapvognen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.