Kan jeg godt klage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

morethanperfect

Jeg ville altså virkelig også klage . Hvad er det for en barnevogn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

JacobsMoar

Maja88 skriver:

jeg ville klart ogs¨brokke mig.. de burde jo gerne holde mere end ja 4 måneder... der må vel være et halvt års garanti på, som så meget andet..

så enten de fikser stellet- eller du får et nyt

JA, noget må de altså gøre.. Det burde holde længere..

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

o1Mutte skriver:

Jeg havde nok spurgt efter hvad de vil gøre ved det. Altså aner det ikke Men syntes det er for dårligt at den er ved at ruste væk efter kun 3-4 måneder. Sådan en burde da holde i flere år.

Præcis.. Kunne forstå det hvis den havde stået ude hele tiden.. Men den er kommet ind hver gang den ikke er brugt..

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

JulieE skriver:

Hekt enig... tro desværre ikke der kommer meget ud af det

Tilgengæld ligner det bare en gang overflade rust som nemt kan fjernes med en gang autosol og en gammel tandbørste

Ja, men det kan da bare ikke være rigtigt at jeg skal begynde på det nu, efter kun 3 måneder..

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Lisbeth1985 skriver:

Hvilket mærke er vognen? Jeg ville helt sikkert klage og evt. kræve et nyt stel..

En Simo.. Men bare fordi det er en forholdsvis billig vogn skal den jo ikke ruste væk..

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

morethanperfect skriver:

Jeg ville altså virkelig også klage . Hvad er det for en barnevogn ?

Det er en Simo.. Ikke nogen dyr vogn, men den skulle da gerne holde længere end 3 måneder..

Anmeld

19. januar 2011

JulieE

Bromberg skriver:

Ja, men det kan da bare ikke være rigtigt at jeg skal begynde på det nu, efter kun 3 måneder..

Nej, det har du ret i! Jeg er bare bange for du får at vide, at det skyldes den hårde vinter, vejsalt osv...

Men, klag og hold fast i din sag

Anmeld

19. januar 2011

o1Mutte

Bromberg skriver:

Præcis.. Kunne forstå det hvis den havde stået ude hele tiden.. Men den er kommet ind hver gang den ikke er brugt..

Det også meget mystisk..

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Bromberg skriver:

Det er en Simo.. Ikke nogen dyr vogn, men den skulle da gerne holde længere end 3 måneder..

Skynd dig ned og klag . Jeg ville blive vildt gal . :/

Anmeld

19. januar 2011

TinaPina

Hvis jeg ikke havde skyllet den efter en tur i salten, så ville jeg ikke klage. Der er jo grænser for hvad de kan holde til, og det har været skidt vejr når det kommer til salt og vand. Og hvis det er en billigere vogn, så ville jeg ikke klage.

Til gengæld tror jeg de vil kalde det manglende vedligehold hvis du ikke har fjernet salt osv efter brug.

Det ligner noget der er lige til, at fjerne, så skaden er ikke så slem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.