Hva laver du/i lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Brams skriver:

Er på vej ud for at blive klippet - pu-ha det er tiltrængt. Bagefter står den på håndbold mens vi guffer hjemmelavede flødeboller med marzipan-bund

Hov glemt helt håber du bleve pæn med det nye hår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Bavianis skriver:

Ligger og er syg i sofaen imens Gregers laver ristaffel og Frida og hvalpene ligger og knirker nede i kassen.

Jeg har det bare som blommen i et æg

Ikke rart af være syg men dejligt du har det som blommen i et æg vel pga manden er så dejlig hjælpsom hihi laver maden......*GS*

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Henriettemortil4 skriver:

føj hader migræne har jeg af og til også og det er med opkast flimmer sbimmelhed og må ikke være alene når det er men det er pga de piller jeg få mod det... før jeg vente min søn fik jeg af og til ketogan i numsen af lægen...

nu har vi funde en stikpille som bare virker det er så mod gigt hvis det er rigtigt...

Godbedring til din mand...

Jo tak...han skal blot have lov at sove.
og han kom da også ned og spiste, da dellerne var færdige...hehe.
Til gengæld så var knægten væltet inde på sofaen...så nu er han lige vågnet og får maden opvarmet.

Anmeld

19. januar 2011

BellaCiinea

Så er det slappetid for dig nu...

Det er det ja =)

Men så skal jeg også de næste mange dage, igang med at pakke aaaalle vores sager ned, da vi skal flytte her til den først

Anmeld

19. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg sidder her og er dybt forarget over en handletur i Føtex!!

Jeg sad i bistroen med mine forældre og min søn... Min Mor og jeg havde købt en vand hver.. Jeg havde taget en tår af min vand og min Mor havde fået taget den forkerte vand, så hun drak af min...

Jeg lod den defor stå da vi gik fra bordet for min Mor har i øjeblikket mundsvamp og jeg ville jo ikk smittes..

Ved bordet ved siden af sad en dame som holdte skarpt øje med os da vi gik...  jeg vendte mig om da vi var gået ca 20 meter væk og HAPS!! tog hun vanden... skruede låget af den og tog en tår!!!!!! Derefter lagde hun vandflasken ned i sin vogn og gik som om intet var hændt!!

Anmeld

19. januar 2011

Talbutikken

Prøver at bestemme mig for om jeg sætte mig foran tvet eller om jeg skulle logge på world of warcraft og bruge lidt tid der

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Ciinea skriver:

Det er det ja =)

Men så skal jeg også de næste mange dage, igang med at pakke aaaalle vores sager ned, da vi skal flytte her til den først

Ok fedt nok hvor hen og er det i nået større osv??

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Anjamichell skriver:

Jeg sidder her og er dybt forarget over en handletur i Føtex!!

Jeg sad i bistroen med mine forældre og min søn... Min Mor og jeg havde købt en vand hver.. Jeg havde taget en tår af min vand og min Mor havde fået taget den forkerte vand, så hun drak af min...

Jeg lod den defor stå da vi gik fra bordet for min Mor har i øjeblikket mundsvamp og jeg ville jo ikk smittes..

Ved bordet ved siden af sad en dame som holdte skarpt øje med os da vi gik...  jeg vendte mig om da vi var gået ca 20 meter væk og HAPS!! tog hun vanden... skruede låget af den og tog en tår!!!!!! Derefter lagde hun vandflasken ned i sin vogn og gik som om intet var hændt!!

Addddddddddddddddddddddddddddd. klamt.

Arme hende så nu....

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

SussieThyssen skriver:

Jo tak...han skal blot have lov at sove.
og han kom da også ned og spiste, da dellerne var færdige...hehe.
Til gengæld så var knægten væltet inde på sofaen...så nu er han lige vågnet og får maden opvarmet.

Ja det er bare sove og sov når det er sådan har jeg det også og ikke det vilde lys og lyde især høje lyde.. jeg kan godt lad tv køre men kan ikke se det for det flimmer...men lidt bagrunds lyd af tv er ok...

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Ja det er bare sove og sov når det er sådan har jeg det også og ikke det vilde lys og lyde især høje lyde.. jeg kan godt lad tv køre men kan ikke se det for det flimmer...men lidt bagrunds lyd af tv er ok...

Ja, netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.