Hva laver du/i lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

morethanperfect

Jeg farer rundt og laver alle mulige ting.. Har lige lavet flasker , og skal ordne vasketøj nu , men først en lille pause på baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

JulieE

Jeg har lige sat mig ved computeren og har logget in på arbejdet, for at snuppe en nem lille aften vagt

Manden og ungerne hygger sig inde i stuen og skal okm lidt guffe den brunsviger yngstebarnet og jeg bagte i eftermiddag

Anmeld

19. januar 2011

JacobsMoar

Sidder og er en smule øv over at vores barnevogn fra Oktober allerede er rusten

Men samtidig er jeg lykkelig over at jeg købte klapvogn af jer, den er jeg bare SUPER glad for

Anmeld

19. januar 2011

Diana...

Vi er lige blevet færdige med at spise, så nu sidder manden og Lucas på gulvet og leger med duplo og jeg sidder i sofaen og slapper af og venter på lille pigen vågner og vil spise så jeg ikke har så ømme bryster mere he he. 

Også venter vi på kl bliver 20 så står den på håndbold hvis jeg kan holde mig vågen 

Rigtig god aften til jer alle sammen. Og det lyder bare rigtig hyggeligt med en hygge aften hos jer med pizza 

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

*SSSS*....

Vi har spiste og ryde af dejlig hjælpsom to stor dreng jeg har lige - med af tag lille brors tøj af så jeg kan tag et spabrusbarkar med ham hmmmm...

nå jeg må nok selv klar ham og i bad blever lækker elsker vores bad....

Anmeld

19. januar 2011

Fru Dinesen

Sidder lige og nyder en go gang Baby.dk 

Min kære mand og ældste datter Amalie 2år laver mad

(tateletter og salat)

Marcus vores store knægt 5 år spiller en gang Dsi 

Alberte 2 uger i dag Sover lige så sødt 

Knus Linda hvis mand næsten lave mad hver dag 

Anmeld

19. januar 2011

Brams

Er på vej ud for at blive klippet - pu-ha det er tiltrængt. Bagefter står den på håndbold mens vi guffer hjemmelavede flødeboller med marzipan-bund

Anmeld

19. januar 2011

CarinaSB

sidder og tæsker spansk aflevering igennem .. Det har været sløvt de sidste par dage da jeg lå syg og så fik jeg en syg dreng hjem fra Dp .. Så nu har jeg lige 16 timer til den skal afleveres .. :)

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Bromberg skriver:

Sidder og er en smule øv over at vores barnevogn fra Oktober allerede er rusten

Men samtidig er jeg lykkelig over at jeg købte klapvogn af jer, den er jeg bare SUPER glad for

super og høre er glad for du er glad for den...

Knusss

Anmeld

19. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Brams skriver:

Er på vej ud for at blive klippet - pu-ha det er tiltrængt. Bagefter står den på håndbold mens vi guffer hjemmelavede flødeboller med marzipan-bund

GUFFFFFFF...

ØV her er der ingen sødesager på en hverdag/skoledagen.. 

her er det kun fredag og lørdag..

Syntes der mange der skal spiser udsundt på en hverdag i dag..... *GGGGGG*..Bare det var mig dog fik vi sukker på pandekagerne så lidt udsund i dag blev det til her også..

Men Men farmand er jo heller ikke hjemme hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.