Hva laver du/i lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Kay

har "lige" været i bad... sidder i ikke meget tøj, i sofaen og ser tv med manden... overvejer at gå i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

H+S Skjolgborg.

lulleh skriver:

Jaah han er fandme et røvhul.
- nu skal han ikke lave vores tilbygning. når han ikke er til at stole på. han har bestil nye vinduer til hele hytte, som kommer i uge 4. tror slet ikke han er klar til det.
for han mangler stadig at komme og sætte gipsplader op i badeværelset. ( skal være klar til at støbe gulv i uge 4 )
årh hvor jeg dog hader det..

Ikke fedt man må da kunne klage over det...

Anmeld

20. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Kay skriver:

har "lige" været i bad... sidder i ikke meget tøj, i sofaen og ser tv med manden... overvejer at gå i seng

....

Anmeld

20. januar 2011

Bavianis

Anjamichell skriver:

Jeg sidder her og er dybt forarget over en handletur i Føtex!!

Jeg sad i bistroen med mine forældre og min søn... Min Mor og jeg havde købt en vand hver.. Jeg havde taget en tår af min vand og min Mor havde fået taget den forkerte vand, så hun drak af min...

Jeg lod den defor stå da vi gik fra bordet for min Mor har i øjeblikket mundsvamp og jeg ville jo ikk smittes..

Ved bordet ved siden af sad en dame som holdte skarpt øje med os da vi gik...  jeg vendte mig om da vi var gået ca 20 meter væk og HAPS!! tog hun vanden... skruede låget af den og tog en tår!!!!!! Derefter lagde hun vandflasken ned i sin vogn og gik som om intet var hændt!!

Haha - hun får sig måske en lille overraskelse om et par dage når munden bliver mærkelig! Puha, så kan man lære ikke at tage fremmede menneskers drikke-rester. Det er da også ret klamt...  

Anmeld

20. januar 2011

june1987

jeg sidder lige her lidt, jeg er skide træt idag så tror snart jeg skal ind og have en lille lur....

Anmeld

20. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg sidder lige og slapper lidt af. har kun 1 dp. barn idag, og h*n er lige blevet hentet. så overvejer om jeg skal gøre det ene badeværelse rent, eller om jeg skal dovne ½ time på sofaen

Anmeld

20. januar 2011

H+S Skjolgborg.

june1987 skriver:

jeg sidder lige her lidt, jeg er skide træt idag så tror snart jeg skal ind og have en lille lur....

*SS* skal jeg om lidt hvil til en film spiser lige....

Anmeld

20. januar 2011

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

jeg sidder lige og slapper lidt af. har kun 1 dp. barn idag, og h*n er lige blevet hentet. så overvejer om jeg skal gøre det ene badeværelse rent, eller om jeg skal dovne ½ time på sofaen

jeg have taget en slapper på sofaen mens du har muligheden*SS*

Anmeld

20. januar 2011

Lone Jakobsen

Henriettemortil4 skriver:

jeg have taget en slapper på sofaen mens du har muligheden*SS*

ja det er faktisk en god ide

Anmeld

20. januar 2011

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

ja det er faktisk en god ide

ja det skal jeg nu se en filnm i min seng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.