1 dag tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Pige2009

Enayia skriver:

Uha jeg er altså nødt til at dele det her med jer herinde! Er bare så spændt, bange, nervøs, panisk, glad og en masse andet jeg ikke kan sætto ord på!

I morgen kl 9 uge 37+6 bliver jeg sat i gang!!!!!

Så nu er det endelig min tur til at få et rigtigt LEVENDE barn!

Jeg tør stadig ikke helt tro på det lykkes, men håber! Nu er jeg SÅ tæt på målet!

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv i dag, har hele dagen for mig selv og aner ikke hvordan jeg nu udnytter den bedst!

Håber nogle vil være så venlige at låne mig en smule ve-støv i morgen til scanningen i Tirsdags vejede den lille allerede 3300g, så det var rigtig godt

Det var lidt nyt herfra!

Kan i alle have en rigtig god dag!

Knus Enayia

Super. Rigtig god fornøjelse med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Enayia

SussieThyssen skriver:

Eiii en masse ve-støv pakkes i en kuvert og sendes til dig med lynpost til i morgen tidligt.
Og så ønskes du al mulig held og lykke...hvor er det spændende

Jeg glæder mig til FB og billeder

Kærligst
Sussie

Nu forventer jeg bestemt at få en kuvert! Gad vide hvordan dette ve-støv ser ud Har du noget støv mod nervøsitet

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Enayia skriver:

Nu forventer jeg bestemt at få en kuvert! Gad vide hvordan dette ve-støv ser ud Har du noget støv mod nervøsitet

Hehe

Hmmm..nej...men skal nok tænde mit store lys for dig..og så kan det da ikke andet end at gå godt, vel!?!

Anmeld

19. januar 2011

Enayia

SussieThyssen skriver:

Hehe

Hmmm..nej...men skal nok tænde mit store lys for dig..og så kan det da ikke andet end at gå godt, vel!?!

Ih Det er en rigtig smuk tanke! Tusind tak for det  Ja det skal bare gå godt Men man bliver nu så glad når andre gider sende en tanke!!

Anmeld

19. januar 2011

<3

Pøj pøj det skal nok gå Ja moderkageløsning er en bitch

Mange tanker og hep-hep'ere!

Anmeld

20. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Uha jeg er altså nødt til at dele det her med jer herinde! Er bare så spændt, bange, nervøs, panisk, glad og en masse andet jeg ikke kan sætto ord på!

I morgen kl 9 uge 37+6 bliver jeg sat i gang!!!!!

Så nu er det endelig min tur til at få et rigtigt LEVENDE barn!

Jeg tør stadig ikke helt tro på det lykkes, men håber! Nu er jeg SÅ tæt på målet!

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv i dag, har hele dagen for mig selv og aner ikke hvordan jeg nu udnytter den bedst!

Håber nogle vil være så venlige at låne mig en smule ve-støv i morgen til scanningen i Tirsdags vejede den lille allerede 3300g, så det var rigtig godt

Det var lidt nyt herfra!

Kan i alle have en rigtig god dag!

Knus Enayia

God fornøjelse Glæder mig til at se billeder og høre din fb

Anmeld

20. januar 2011

Enayia

Jeanne skriver:

God fornøjelse Glæder mig til at se billeder og høre din fb

Tak skal du have! Ja nu er det sgu i dag! Jeg fatter stadig ingenting, er så nervøs jeg er ved at tisse i bukserne

Anmeld

20. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Tak skal du have! Ja nu er det sgu i dag! Jeg fatter stadig ingenting, er så nervøs jeg er ved at tisse i bukserne

Hvis jeg var i nærheden af Herning var jeg kommet for at heppe på dig

Anmeld

20. januar 2011

Enayia

Jeanne skriver:

Hvis jeg var i nærheden af Herning var jeg kommet for at heppe på dig

Åh hvor er du sød! Jeg burde bare glæde mig vildt meget, men lige nu er jeg bare vildt bange! Uha og spændt!!! Nu må jeg hellere få lavet noget kaffe! Pas på diig selv! Tak for din søde hilsen

Anmeld

20. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Enayia skriver:

Åh hvor er du sød! Jeg burde bare glæde mig vildt meget, men lige nu er jeg bare vildt bange! Uha og spændt!!! Nu må jeg hellere få lavet noget kaffe! Pas på diig selv! Tak for din søde hilsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.