Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
victoria2008 skriver: Jeg var lige inde på din profil bagefter og så at i havde mistet. Det skal nok gå denne gang, det er jeg sikker på
Jeg var lige inde på din profil bagefter og så at i havde mistet. Det skal nok gå denne gang, det er jeg sikker på
Tak skal du have Uha ja det håber vi også! Det skal det bare!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke med i morgen. Det skal nok gå godt, og tænk, så bliver I forældre til en lille nuttet baby.
Glæder mig til at læse fødselsberetning, og se billeder af jeres vidunder.
Enayia skriver: Tak skal du have Uha ja det håber vi også! Det skal det bare!
Fik i en begrundelse for hvorfor det gik som det gik sidst?
Ush hvor spændende
Rigtig meget held og lykke og god fødsel imorgen
Glæder mig til og se guldklumpen
victoria2008 skriver: Fik i en begrundelse for hvorfor det gik som det gik sidst?
Ja, det var moderkageløsning.
Vil da lige sende dig en masse ve støv... Håber at det lykkes dig at blive mor i morgen
Enayia skriver: Ja, det var moderkageløsning.
Ok, så er der vel ikke den store risiko for at det sker igen, og der hart vel også været mere kontrol med dig, så man var sikker på at det ikke skulle ske igen Alt mulig held og lykke imorgen
victoria2008 skriver: Ok, så er der vel ikke den store risiko for at det sker igen, og der hart vel også været mere kontrol med dig, så man var sikker på at det ikke skulle ske igen Alt mulig held og lykke imorgen
Det har der bestemt! Tusind tak og tak for din hilsen!!
Held og lykke...
Eiii en masse ve-støv pakkes i en kuvert og sendes til dig med lynpost til i morgen tidligt.Og så ønskes du al mulig held og lykke...hvor er det spændendeJeg glæder mig til FB og billeder KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128