1 dag tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
34 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Enayia

Uha jeg er altså nødt til at dele det her med jer herinde! Er bare så spændt, bange, nervøs, panisk, glad og en masse andet jeg ikke kan sætto ord på!

I morgen kl 9 uge 37+6 bliver jeg sat i gang!!!!!

Så nu er det endelig min tur til at få et rigtigt LEVENDE barn!

Jeg tør stadig ikke helt tro på det lykkes, men håber! Nu er jeg SÅ tæt på målet!

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv i dag, har hele dagen for mig selv og aner ikke hvordan jeg nu udnytter den bedst!

Håber nogle vil være så venlige at låne mig en smule ve-støv i morgen til scanningen i Tirsdags vejede den lille allerede 3300g, så det var rigtig godt

Det var lidt nyt herfra!

Kan i alle have en rigtig god dag!

Knus Enayia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

smokin

Jeg vil bare sige tusind gange held og lykke til dig søde. Du fortjener det SÅ meget 

Anmeld

19. januar 2011

Janni.

Enayia skriver:

Uha jeg er altså nødt til at dele det her med jer herinde! Er bare så spændt, bange, nervøs, panisk, glad og en masse andet jeg ikke kan sætto ord på!

Jeg tør stadig ikke helt tro på det lykkes, men håber! Nu er jeg SÅ tæt på målet!

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv i dag, har hele dagen for mig selv og aner ikke hvordan jeg nu udnytter den bedst!

Håber nogle vil være så venlige at låne mig en smule ve-støv i morgen til scanningen i Tirsdags vejede den lille allerede 3300g, så det var rigtig godt

Det var lidt nyt herfra!

Knus Enayia

Krydser fingre for en rigtig god fødsel til dig 

Og masser af ve støv...!! Puuuuuuuuuuust 

Anmeld

19. januar 2011

birthee

Det bliver da spændende!!! Pøj pøj med det, og lad os håbe der sker noget ret hurtigt

Anmeld

19. januar 2011

afrobabies

Enayia skriver:

Det var lidt nyt herfra!

Knus Enayia

Har du sukkersyge, siden du skal sættes igang før termin? Held og lykke med det

Anmeld

19. januar 2011

Den lykkelige

Uha det må være en vild følelse  Tænk at man ved at dagen efter.. så syrealistisk  Kan godt forstå du ikke helt ved hvad du skal bruge dagen på eller hvor du skal gøre af dig selv..

Ønsker dig al mulig held og lykke imorgen!!

Anmeld

19. januar 2011

Enayia

victoria2008 skriver:

Har du sukkersyge, siden du skal sættes igang før termin? Held og lykke med det

Hej tak for din hilsen! Nej jeg har ikke sukker syge! Heldigvis

I februar mistede vi en lille dreng ved fødslen, det er derfor jeg er blevet tilbudt at blive sat i gang, før der "måske" skulle ske noget igen!

Knus Enayia

Anmeld

19. januar 2011

Enayia

Ihhh tak for jeres hilsner! Det er rart med lidt backup! Er fanme så røv nervøs!

Anmeld

19. januar 2011

Koen.

Endnu en gang held og lykke

Anmeld

19. januar 2011

afrobabies

Enayia skriver:

Hej tak for din hilsen! Nej jeg har ikke sukker syge! Heldigvis

I februar mistede vi en lille dreng ved fødslen, det er derfor jeg er blevet tilbudt at blive sat i gang, før der "måske" skulle ske noget igen!

Knus Enayia

Jeg var lige inde på din profil bagefter og så at i havde mistet. Det skal nok gå denne gang, det er jeg sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.