Spørgsmål om grød.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

dorthemus

smillaluna skriver:

Nej det har du da ret i! Sådan har jeg ikke lige tænkt det. Vi lever lidt fra dag til dag her i huset

Det forstår jeg godt  Men engang imellem er man nødt til at sætte nogle retningslinier i en familie...ellers kan det blive svært i længden

Pøj pøj med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Faith

victoria2008 skriver:

Jeg kan godt forstå at i gerne vil have jeres voksen tid, men forhåbentlig er det kun for en periode Hvornår skal de ud og passes, hvis de skal det?

Det skal de 1. april. vi sku jo gerne have en nogenlunde rytme inden da. Men i løbet af dagen er der ingen problemer. Det er udelukkende nætterne der driller.

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

smillaluna skriver:

Det skal de 1. april. vi sku jo gerne have en nogenlunde rytme inden da. Men i løbet af dagen er der ingen problemer. Det er udelukkende nætterne der driller.

Ja, men det jeg tænker er at, når de kommer ud blandt andre børn, så tro mig, de er døde om aftenen, så der tror jeg ikke på at der bliver de helt store problemer

Anmeld

18. januar 2011

Faith

victoria2008 skriver:

Ja, men det jeg tænker er at, når de kommer ud blandt andre børn, så tro mig, de er døde om aftenen, så der tror jeg ikke på at der bliver de helt store problemer

Åh ja det har du ret i.... Tror du man kan få en plads fra i morgen af?

Anmeld

18. januar 2011

Faith

dorthemus skriver:

Det forstår jeg godt  Men engang imellem er man nødt til at sætte nogle retningslinier i en familie...ellers kan det blive svært i længden

Pøj pøj med det

Tak. Og tak for hjælpen

Anmeld

18. januar 2011

CHD

Personligt ville jeg når de nu er 7 mdr. give grød morgen, grøntsagsmos middag, grød eftermiddag og grøntsagsmos igen til aften. Grøntsagsmos med div. kød selvfølgelig.

Det får min dreng på 6 mdr. allerede nu, da han ikke rigtig gider flaske om dagen. Som mellemmåltid er han helt vildt med lidt A38(sødmælkstypen) sammen med en most avocado. Han får også alm. frugtmos som mellemmåltid, ristede rugbrødsbjælker, skorper, frisk frugt osv.

Håber det kan hjælpe

Anmeld

18. januar 2011

CHD

victoria2008 skriver:

Så ville jeg nok give dem det grød inden de bliver lagt til nat, der kl. 19

Jeg har fået at vide af min SP at det kan give en mere urolig søvn, hvis de får grød eller mos lige inden de skal sove, da deres mave så arbejder på højtryk.

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

smillaluna skriver:

Åh ja det har du ret i.... Tror du man kan få en plads fra i morgen af?

Kan du godt undvære dem fra imorgen tror du

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

CHD skriver:

Jeg har fået at vide af min SP at det kan give en mere urolig søvn, hvis de får grød eller mos lige inden de skal sove, da deres mave så arbejder på højtryk.

Ok, jeg ved flere som har givet lidt havregrød inden nat, og det har gjort underværker

Anmeld

18. januar 2011

Faith

CHD skriver:

Personligt ville jeg når de nu er 7 mdr. give grød morgen, grøntsagsmos middag, grød eftermiddag og grøntsagsmos igen til aften. Grøntsagsmos med div. kød selvfølgelig.

Det får min dreng på 6 mdr. allerede nu, da han ikke rigtig gider flaske om dagen. Som mellemmåltid er han helt vildt med lidt A38(sødmælkstypen) sammen med en most avocado. Han får også alm. frugtmos som mellemmåltid, ristede rugbrødsbjælker, skorper, frisk frugt osv.

Håber det kan hjælpe

Det vil jeg prøve!!! Tusind tak for tippet.

Sover din søn så igennem om natten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.