Spørgsmål om grød.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Faith

dorthemus skriver:

Hmm okay....Runa er jo næsten 8 måneder nu og hun blir ammet max én gang om natten, resten af tiden blir hun tilbudt vand...det var meget hårdt i starten for hun græd meget, men efterhånden vågner hun max to gange og i nat tog hun hele 9 timer i træk før hun blev ammet

Så måske er det vejen frem og SÅ STÅ FAST, selvom det er svært..tro mig jeg ved det!

Det er jo nok osse fordi jeg frygter lidt at tage kampen fordi jeg er bange for at det blir et sandt mareridt. Men der er flere der har sagt at det måske er løsningen.

Det er nemmere at stikke dem en flaske mælk når de vågner, men de er jo snart så gamle at de ik burde ha brug for at blive fodret om natten længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Faith

victoria2008 skriver:

Fordi jeg synes egentlig at det lyder meget fornuftig med måltiderne... Hvordan sover de i løbet af dagen, deres sovetider, og hvad laver i når de er vågne?

De sover ca en time fra 8.30 til 9.30 og så tager de gerne 3 timer fra 12 til 15, nogle gange helt til 15.30.

Tror du jeg skal begynde at vække dem?

De sover ikke mere før de skal i seng mellem 19 og 19.30

Når de er vågne prøver vi jo at aktivere dem så meget som overhovedet muligt, men det kan godt være lidt svært når der er 2.

Anmeld

18. januar 2011

dorthemus

smillaluna skriver:

Det er jo nok osse fordi jeg frygter lidt at tage kampen fordi jeg er bange for at det blir et sandt mareridt. Men der er flere der har sagt at det måske er løsningen.

Det er nemmere at stikke dem en flaske mælk når de vågner, men de er jo snart så gamle at de ik burde ha brug for at blive fodret om natten længere.

Nu er dine drenge jo føst for tidligt, men det lyder som om det spiser godt og varieret om dagen så de burde ku klare natten uden mad.

Runa har ikke spist helt godt om dagen til at hun har kunnet klare en nat uden...men det begynder at lysne så jeg kan begynde at droppe amningen helt om natten.

Og ja det blir en kamp, men også det værd i længden.....så hop ud i det

Anmeld

18. januar 2011

Faith

dorthemus skriver:

Nu er dine drenge jo føst for tidligt, men det lyder som om det spiser godt og varieret om dagen så de burde ku klare natten uden mad.

Runa har ikke spist helt godt om dagen til at hun har kunnet klare en nat uden...men det begynder at lysne så jeg kan begynde at droppe amningen helt om natten.

Og ja det blir en kamp, men også det værd i længden.....så hop ud i det

Ja der er nok ingen vej udenom.

Hvad med natgrød?? Er det helt hen i vejret? Altså de vågner der kl ca 22 og får en flaske. Kunne man mon i stedet gi dem en lille smule grød?

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

smillaluna skriver:

De sover ca en time fra 8.30 til 9.30 og så tager de gerne 3 timer fra 12 til 15, nogle gange helt til 15.30.

Tror du jeg skal begynde at vække dem?

De sover ikke mere før de skal i seng mellem 19 og 19.30

Når de er vågne prøver vi jo at aktivere dem så meget som overhovedet muligt, men det kan godt være lidt svært når der er 2.

Kunne det trækkes om aftenen, så de måske først kommer i seng kl. 20-20.30? Er i meget udenfor, det kunne måske være en god idé at være lidt udenfor om eftermiddagen

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

smillaluna skriver:

Hvad med natgrød?? Er det helt hen i vejret? Altså de vågner der kl ca 22 og får en flaske. Kunne man mon i stedet gi dem en lille smule grød?

Så ville jeg nok give dem det grød inden de bliver lagt til nat, der kl. 19

Anmeld

18. januar 2011

dorthemus

smillaluna skriver:

Tjooo, men jeg tror, at jo hurtigere at man får en normal rytme for et familieliv jo bedre...altså de skal jo ikke vænnes til at få natmad kl. 22 når de skal i institution, vel?

Anmeld

18. januar 2011

Faith

victoria2008 skriver:

Kunne det trækkes om aftenen, så de måske først kommer i seng kl. 20-20.30? Er i meget udenfor, det kunne måske være en god idé at være lidt udenfor om eftermiddagen

Ja det kunne vi måske prøve.... Vi værner bare meget om vores voksen-tid. Men det er jo ikke vores behov der skal imødekommes.

Nej vi er ikke så meget udenfor som vi burde.

Anmeld

18. januar 2011

Faith

dorthemus skriver:

Tjooo, men jeg tror, at jo hurtigere at man får en normal rytme for et familieliv jo bedre...altså de skal jo ikke vænnes til at få natmad kl. 22 når de skal i institution, vel?

Nej det har du da ret i! Sådan har jeg ikke lige tænkt det. Vi lever lidt fra dag til dag her i huset

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

smillaluna skriver:

Ja det kunne vi måske prøve.... Vi værner bare meget om vores voksen-tid. Men det er jo ikke vores behov der skal imødekommes.

Nej vi er ikke så meget udenfor som vi burde.

Jeg kan godt forstå at i gerne vil have jeres voksen tid, men forhåbentlig er det kun for en periode Hvornår skal de ud og passes, hvis de skal det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.