Baby sove på eget værelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

sandratobias

Her ved oz blev Tobias puttet på sit eget værelse da han var 6 måneder gammel, da han vågnede hver gang vi gik i seng... Han blev ammet til han var 10-11 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Noneother

Vidste ikke lige hvad jeg skulle stemme, men han kommer ud af dobbeltsengen når jeg mener han er klar

-Jeg tror dog at jeg snart piller en side af tremmesengen og stiller den op ad min seng. Så kan han ligge der. -Det er mere så han ikke får moslet sig ud over sengen lige pludselig. Han er noget mere "pep" om morgenen end jeg er.

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Vi har de sidste dage snakket om hvornår barnet skal sove på eget værelse.

Hm synes det var svært at svare, pga formuleringen i afstemningen, men har svaret 1 år. Det har jeg svaret fordi, vores plan er, at den lille skal sove i vuggen, de første ca 6 mdr, inde hos os, og derefter i tremmesengen, som står på eget værelse, ved siden af vores soveværelse

Anmeld

20. januar 2011

Brams

Anonym skriver:

Lærke blev flyttet ind på sit eget værelse da hun var ca. 6 mdr., hendes mor var ikke helt klar, men det var hun

Anmeld

20. januar 2011

Valle81

Har stemt andet - da der jo ikke er nogen facitliste på den slags spørgsmål.

Jeg er en af dem der ikke kan holde ud at have børn i min seng - jeg kan ikke sove for det - jeg sover elendigt og kan slet ikke have med det at gøre.

Asta og og Anton har begge sovet først i liften i sengen i de første uger - så i vuggen til omkrin 2-3 mdr og så på eget værelse.

Det er det der fungerer for os og nu når nummer 3 kommer bliver det det samme:0)

Andre hardet bedt at de er ældre, nogen praktiserer samsovning i mange år - det er jo forskelligt - en temperamentssag osv:0)

Christina

Anmeld

20. januar 2011

hc=k

Min søn var kun 3 uger da han kom ind på eget værelse. Han kan og kunne ikke sove i samme rum som os så der var ikke noget at gøre.

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har stemt andet, da det er helt individuelt. F.eks. bor jeg i en 2-værelses, så LÆaura har kun mulighed for at sove hos mig og hun er nu 15 mdr.

Anmeld

20. januar 2011

Tulle28

Det synes jeg ikke man kan svare entydigt på, for det er jo helt op til barnet, forældrene og de rammer man har derhjemme.

Vores datter kom på eget værelse, da hun var 8½ måned, men sover størstedelen af natten hos os alligevel (jeg ammer stadig). Grunden til at vi flyttede hende, var primært fordi vi havde en mistanke om at vi vækkede hende om natten - det har så vist sig ikke at hjælpe en dyt, hun sover hverken bedre eller dårligere på hendes eget værelse.

Jeg synes man skal flytte barnet når man er klar, ikke fordi andre siger at man skal (og det sidste siger jeg kun, fordi eksempelvis min mor havde meeeeget travlt i starten med at min datter skulle sove for sig selv).

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

Jeg synes det er helt op til forældrene. Jeg gjorde det da hun var 3-4 måneder (ammede til hun var 9 måneder) Hvad forældrene synes er bedst, må være det tidspunkt de rykker deres barn ind.

Anmeld

20. januar 2011

frk Jensen

Marcus kom ind på eget værelse da han var 6 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.