Vand i fingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

MIWULA

milopilo skriver:

Jeg har også sindsyg meget vand i fingre ankler og fødder.. Jeg er blevet tjekket for svangerskabsforgiftning og har det ikke.. og de siger det er helt normalt med vand i kroppen..

Jeg har taget 7 kg på i væske siden 1 januar  Jeg har bare så ondt i leddene.. Og kan ikke knytte hånden eller tæerene.. Avs det ubehageligt.. og jeg kan kun være i mine aller mest udjoggede sko i samlingen.. tror det meget almindeligt!! Men gud hvor jeg dog glæder mig til om små 6 uger hvor jeg kommer ud af det her helvede...

Dejligt at høre det ikk kun er mig så ved jeg da det er normalt. men det lyder desværre som om du har lidt mere end jeg har. Har ondt af dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Mira0911

MIWULA skriver:

Jeg er i uge 35.

Okey... Jeg fik først vand i kroppen efter jeg havde født... Fødder og hænder blev dobbelt så store.. Kunne ikke være i noget fodtøj... Vildt underligt... 

Anmeld

18. januar 2011

MIWULA

MoarJ skriver:

Okey... Jeg fik først vand i kroppen efter jeg havde født... Fødder og hænder blev dobbelt så store.. Kunne ikke være i noget fodtøj... Vildt underligt... 

Okey det var underligt. Troede det var væk når man har født

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Jeg har vand i fingerne og det føles som ømhed som om jeg har brugt mine finger meget men det har jeg ikk. Kan heller ikk ha min ring på mere nu.  Jeg har oz vand i mine ben men det er da til og holde ud.
Nogle der ved hva man kan gøre ved vand i fingerne så skriv endelig er ved at blive sindsyg.

Har desværre samme problem, både i fingre og fødder, og de er meget ømme, kan ikke knytte mine fingre om morgenen. det jeg har fået at vide hjælper, ved jordemor er ikke at lave for meget men samtidig lave motion, dvs små gåture og svønmning, men er svær at finde balancen. derudover venepumpeøvelser, over hjertehøjde, og hvile med fødderne oppe også gerne over hjertehøjde. massage, og zoneterapi. jeg gør alle de her ting, men er staidg meget plaget, men synes alligevel det har en effekt, så måske noget af det kunne hjælpe for dig

Anmeld

18. januar 2011

MIWULA

Maja84 skriver:

Har desværre samme problem, både i fingre og fødder, og de er meget ømme, kan ikke knytte mine fingre om morgenen. det jeg har fået at vide hjælper, ved jordemor er ikke at lave for meget men samtidig lave motion, dvs små gåture og svønmning, men er svær at finde balancen. derudover venepumpeøvelser, over hjertehøjde, og hvile med fødderne oppe også gerne over hjertehøjde. massage, og zoneterapi. jeg gør alle de her ting, men er staidg meget plaget, men synes alligevel det har en effekt, så måske noget af det kunne hjælpe for dig

Mange tak vil jeg helt sikkert prøve. Alt skal prøves for det er nederen.

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

MIWULA skriver:

Okey det var underligt. Troede det var væk når man har født

Troede jeg også.. Fik det først efter fødslen... 

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Mange tak vil jeg helt sikkert prøve. Alt skal prøves for det er nederen.

ja dte er dælme ikke sjovt, gik fra alm sko over til gummistøvler, men nu strammer de både på vristen og om fødderne, så måtte ty til løse klipklappere

Anmeld

19. januar 2011

JetteH

Jeg har også vand i fingrene, jeg nåede bare ikke at få mine ringe af, så kan ikke få dem af og de klemmer sindsygt meget..

har så også vand i mine fødder, og tæer.. og i tæerne er det så grovt at det svier som bare fanden.. 

Anmeld

19. januar 2011

Maja88

har du fået snakket med lægen???

Anmeld

19. januar 2011

Mka

MIWULA skriver:

Øv det er bare så trist. Jeg har også i fingerne, fødder og ankler. Min finger gør ret ondt, og om natten og morgenen kan jeg næsten ikke strække dem Fødderne er super ømme at gå på.

Men har du fået snakket med lægen. Min JM siger ikke så meget til det, andet end det er meget normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.