Vand i fingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

MIWULA

Maja88 skriver:

tror det er ligemeget hvor meget vand det er, men man skal være obs hvis man lige pludselig får en del mere i kroppen en man plejer, og lyder det da til på din ring osv.

Okey troede det skulle være meget vand. men ja det kom rimelig hurtigt. Hvordan ved man om det er svangerskabsforgiftning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Maja88

MIWULA skriver:

Okey troede det skulle være meget vand. men ja det kom rimelig hurtigt. Hvordan ved man om det er svangerskabsforgiftning??

hmm pas men det er derfor du skal kontakte lægen.

for jeg synes bare det lyder til for meget vand i kroppen når det ligefrem giver ømhed osv.

Anmeld

18. januar 2011

Mor-til-asta-09

MIWULA skriver:

Jeg har vand i fingerne og det føles som ømhed som om jeg har brugt mine finger meget men det har jeg ikk. Kan heller ikk ha min ring på mere nu.  Jeg har oz vand i mine ben men det er da til og holde ud.
Nogle der ved hva man kan gøre ved vand i fingerne så skriv endelig er ved at blive sindsyg.

Åh det døjede jeg også meget med da jeg var gravid.. det er desværre normalt Jeg var endda til læge med det, da det til sidst blev for træls... meen lægen sagde at det eneste jeg kunne gøre var at lægge stille..

Anmeld

18. januar 2011

MIWULA

Maja88 skriver:

hmm pas men det er derfor du skal kontakte lægen.

for jeg synes bare det lyder til for meget vand i kroppen når det ligefrem giver ømhed osv.

Ja okey må hellere ringe til lægen imorgen.

Anmeld

18. januar 2011

MIWULA

Mor-til-asta-09 skriver:

Åh det døjede jeg også meget med da jeg var gravid.. det er desværre normalt Jeg var endda til læge med det, da det til sidst blev for træls... meen lægen sagde at det eneste jeg kunne gøre var at lægge stille..

Ja det er bare øv. Man gider jo ikk ligge ned hele tiden.

Anmeld

18. januar 2011

Mor-til-asta-09

MIWULA skriver:

Ja det er bare øv. Man gider jo ikk ligge ned hele tiden.

Nej lige præcis.. det var også det svar jeg gav lægen

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

MIWULA skriver:

Jeg har vand i fingerne og det føles som ømhed som om jeg har brugt mine finger meget men det har jeg ikk. Kan heller ikk ha min ring på mere nu.  Jeg har oz vand i mine ben men det er da til og holde ud.
Nogle der ved hva man kan gøre ved vand i fingerne så skriv endelig er ved at blive sindsyg.

Det er godt nok træls... Hvor langt er du henne? 

Anmeld

18. januar 2011

Den lykkelige

Jeg har også sindsyg meget vand i fingre ankler og fødder.. Jeg er blevet tjekket for svangerskabsforgiftning og har det ikke.. og de siger det er helt normalt med vand i kroppen..

Jeg har taget 7 kg på i væske siden 1 januar  Jeg har bare så ondt i leddene.. Og kan ikke knytte hånden eller tæerene.. Avs det ubehageligt.. og jeg kan kun være i mine aller mest udjoggede sko i samlingen.. tror det meget almindeligt!! Men gud hvor jeg dog glæder mig til om små 6 uger hvor jeg kommer ud af det her helvede...

Anmeld

18. januar 2011

Muffinmus

Tja, havde det selv fra uge 22 første gang og ja, det er røv:-)

Det eneste du kan gøre er at lave gode finger øvelser, drikke masser af vand og ikke spise salt og svømme osv:-)Og FØDE-

Anmeld

18. januar 2011

MIWULA

MoarJ skriver:

Det er godt nok træls... Hvor langt er du henne? 

Jeg er i uge 35.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.