Hvad ønsker du dig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2008

A.

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]agnieszka skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]agnieszka skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]agnieszka skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] [citat]hehe ingen jul for mig så jeg ønsker mig ikke noget..men glæder mig til jeg skal ud og købe julegave til den lille.. [/citat] hvorfor ingen jul..?8([/citat] fordi det er kun mig og den lille til jul..[/citat] Vil du holde jul hos os...??? Synes da ikke om at du skal sidde alene... Majbritt(H)[/citat] åhhh hvor sødt af dig:'( tænk at det findes sådan nogen mennesker som dig..tak søde..men vi skal nok klare os det er jo mange mdr til jul så det kan ske meget..[/citat] Åhhh søde sig endelig til... Hvordan med næste fredag har du lyst til at komme?? Majbritt(H)[/citat] hvis jeg kan finde pasning til den lille så kommer jeg:) [/citat] Okay ellers tag guldklumpen med... Majbritt(H)[/citat] ja det har jeg også tænk på man han har sine rutiner så vil jeg helst ikke at det bliver ligepludselig lavet om på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

Heidi B

Hos os er det kun børnene der får...

Men der ligger som regel en gave eller to fra manden... (L) (L)

Sidste år var det undertøj og en bog. :D

Og så får jeg blomster....

(H) Heidi

Anmeld

17. september 2008

twinboys

[citat][f][småt]agnieszka skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]agnieszka skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]agnieszka skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]agnieszka skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] [citat]hehe ingen jul for mig så jeg ønsker mig ikke noget..men glæder mig til jeg skal ud og købe julegave til den lille.. [/citat] hvorfor ingen jul..?8([/citat] fordi det er kun mig og den lille til jul..[/citat] Vil du holde jul hos os...??? Synes da ikke om at du skal sidde alene... Majbritt(H)[/citat] åhhh hvor sødt af dig:'( tænk at det findes sådan nogen mennesker som dig..tak søde..men vi skal nok klare os det er jo mange mdr til jul så det kan ske meget..[/citat] Åhhh søde sig endelig til... Hvordan med næste fredag har du lyst til at komme?? Majbritt(H)[/citat] hvis jeg kan finde pasning til den lille så kommer jeg:) [/citat] Okay ellers tag guldklumpen med... Majbritt(H)[/citat] ja det har jeg også tænk på man han har sine rutiner så vil jeg helst ikke at det bliver ligepludselig lavet om på det..[/citat] Super du finder bare lige ud af det og giver besked...:):):) Majbritt(H)

Anmeld

18. september 2008

MetteT

twinboys skriver:

JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL

Ja nu er det snart jul...(L)

Om 3 mdr. og 8 dage er det JUL...

Hvad ønsker du dig????:)

Majbritt(H)

Jeg ønsker mig en sund og rask lille baby.. :)

Jeg har termin den 22 december.. Så det må vist være mit største ønske...

Mette:)

Anmeld

18. september 2008

twinboys

MetteT skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Åhhh en rigtig god julegave og måske endda lige på juleaften... :D:D:D

Er det den første???

Ønsker dig held og lykke til...

Majbritt(H)

Anmeld

19. september 2008

MetteT

twinboys skriver:

MetteT skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Åhhh en rigtig god julegave og måske endda lige på juleaften... :D:D:D

Er det den første???

Ønsker dig held og lykke til...

Majbritt(H)

Uh.. hun må nu meget gerne komme et par dage før eller efter..:)

Ja det er det.. glæder mig SÅ meget..

Tusind tak ska du ha..
Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.