Hvorfor er det at det altid er et kæmpe problem at finde på noget til sig selv - som du siger - ikke fælles gaver, men til sig selv helt alene? :p
Jeg kan nemt fremsige lister lange af fælles ting, af ting til Leander og sågar også et par til til Jesper, men når det gælder mig selv, så er jeg lost :$
Jeg havde fødselsdag i august og fik nogle lækre ting, men det mest sådan personlige var en parfume fra Jesper, og resten var køkkenting, penge, grøn plante en wii med tilbehør, et brætspil og i den dur - det er lækre gaver, uden tvivl, og det meste var taget ud fra ønskesedlen, men det er jo ikke sådan "til mig".
Til jul ønsker jeg mig igen køkken ting (har simpelthen forelsket mig i de der mini margrethe skåle på 0,5 L :D), en microplane fodfil (har hørt at den skulle være helt fantastisk - har dog ikke kunnet opstøve den) og så er jeg ikke lige kommet længere i ønskesedlen til "kun mig" :D
Anette
- som lige skal overstå en 1 års fødselsdag, 6 familie fødselsdage - hvoraf den ene er brors 40 års, og forældres 40års bryllupsdag inden det bliver jul ;)
Anmeld