Hvad ønsker du dig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2008

Skovurt

Hvorfor er det at det altid er et kæmpe problem at finde på noget til sig selv - som du siger - ikke fælles gaver, men til sig selv helt alene? :p
Jeg kan nemt fremsige lister lange af fælles ting, af ting til Leander og sågar også et par til til Jesper, men når det gælder mig selv, så er jeg lost :$

Jeg havde fødselsdag i august og fik nogle lækre ting, men det mest sådan personlige var en parfume fra Jesper, og resten var køkkenting, penge, grøn plante en wii med tilbehør, et brætspil og i den dur - det er lækre gaver, uden tvivl, og det meste var taget ud fra ønskesedlen, men det er jo ikke sådan "til mig".

Til jul ønsker jeg mig igen køkken ting (har simpelthen forelsket mig i de der mini margrethe skåle på 0,5 L :D), en microplane fodfil (har hørt at den skulle være helt fantastisk - har dog ikke kunnet opstøve den) og så er jeg ikke lige kommet længere i ønskesedlen til "kun mig" :D

Anette
- som lige skal overstå en 1 års fødselsdag, 6 familie fødselsdage - hvoraf den ene er brors 40 års, og forældres 40års bryllupsdag inden det bliver jul ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

Loggidut

jeg ønsker mig...jaaaa, vel det som forældre altid ønsker sig...at ungerne får en dejlig jul!

og at familien er her...hvad mere kan man ønske sig?

jeg er ikke den store gavefreak når det kommer dertil...nå jo, et major stort ønske er en special skål og ske til Nekedemus og pilikut, vores to nisser som har boet her siden...ja ihvertfald siden jeg var barn.
men mon ikke christian kan fikse sådan et sæt til mig i sløjd?

Anmeld

17. september 2008

SaNiNa

ønsker mig helt sikkert en ny computer den her ryger snart ud gennem vinduet...

Anmeld

17. september 2008

A.

Christinahr skriver:

agnieszka skriver:

hehe ingen jul for mig så jeg ønsker mig ikke noget..men glæder mig til jeg skal ud og købe julegave til den lille..:)

Hvorfor dog ingen jul???? :(

det er kun mig og den lille så det er ligesom ingen jul...

Anmeld

17. september 2008

A.

moniquesmor skriver:

hehe ingen jul for mig så jeg ønsker mig ikke noget..men glæder mig til jeg skal ud og købe julegave til den lille..

hvorfor ingen jul..?8(

fordi det er kun mig og den lille til jul..

Anmeld

17. september 2008

lonemus

Jeg ønsker mig ikke noget!
Vi giver ikke gaver længere i vores familie, kun til børnene. Men det syntes jeg kun er dejligt, for det betyder så, at børnene kan få lidt større gaver :)

Sidste år gad jeg simpelthen ikke pakke mine egne pakker op, for jeg havde brugt hele aftenen på at pakke gaver op sammen med børnene, så jeg gad bare ikke pakke mere op.

Jeg ønsker kun mine børn får nogle dejlige gaver og en hyggelig juleaften. Så er jeg fuldt ud tilfreds :)

Lone

Anmeld

17. september 2008

Christinahr

agnieszka skriver:

Christinahr skriver:

agnieszka skriver:

hehe ingen jul for mig så jeg ønsker mig ikke noget..men glæder mig til jeg skal ud og købe julegave til den lille..:)

Øv blir helt trist på dine vejne... Ingen familie?

Du må da have en veninde eller noget du kan tage med?:(

Anmeld

17. september 2008

Nadi

Jeg ønsker mig det jeg ikke får i fødselsdagsgave, det har jeg nemlig snart :D

-Nadia

Anmeld

17. september 2008

A.

Christinahr skriver:

agnieszka skriver:

Christinahr skriver:

agnieszka skriver:

nej desværre men det går nok

Anmeld

17. september 2008

Christinahr

agnieszka skriver:

Christinahr skriver:

agnieszka skriver:

Christinahr skriver:

agnieszka skriver:

nej desværre men det går nok

Ja det skal det jo :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.