Hvad ønsker du dig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2008

A.

hehe ingen jul for mig så jeg ønsker mig ikke noget..men glæder mig til jeg skal ud og købe julegave til den lille..:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2008

moniquesmor

jeg ønsker mig en lille søster til monique..!(L)
ellers ønsker jeg mig en masse andre ting er stadig som et lille barn når vi er ved af nå julen så kom anden med julen jeg er klar elsker den..

jo udover lille søster ønsker jeg mig en hvid jul så monique kan se rigtigt sne(L)

Anmeld

17. september 2008

Christinahr

agnieszka skriver:

hehe ingen jul for mig så jeg ønsker mig ikke noget..men glæder mig til jeg skal ud og købe julegave til den lille..:)

Hvorfor dog ingen jul???? :(

Anmeld

17. september 2008

Christinahr

Når vi snakker jul er jeg stadig et lille barn, jeg elsker jul og jeg elsker gaver.

Da jeg får en stresset måned med eksamensprojekt er jeg så småt begyndt at købe julegaver og har lavet lange ønskeseddler fra os alle tre:D

Jeg er selvfølgelig ligeså spændt på hvad min kæreste og Aia får og om folk kan lide de gaver jeg har fundet. Jeg elsker bar juleræset og julehyggen(L)

Anmeld

17. september 2008

moniquesmor

Når vi snakker jul er jeg stadig et lille barn, jeg elsker jul og jeg elsker gaver.

Da jeg får en stresset måned med eksamensprojekt er jeg så småt begyndt at købe julegaver og har lavet lange ønskeseddler fra os alle tre

Jeg er selvfølgelig ligeså spændt på hvad min kæreste og Aia får og om folk kan lide de gaver jeg har fundet. Jeg elsker bar juleræset og julehyggen

uha du har det lige som mig...:))

Anmeld

17. september 2008

moniquesmor

hehe ingen jul for mig så jeg ønsker mig ikke noget..men glæder mig til jeg skal ud og købe julegave til den lille..

hvorfor ingen jul..?8(

Anmeld

17. september 2008

Lykkelig Mor til 2

hej..

Jeg har fået mitt ønske i år!!!Å det er at min Mand er i land, sammen med oss(L)(L)(L)

Hadde jo også vært kos om han købte en hest til meg også:D:D

Linda..

Anmeld

17. september 2008

twinboys

Zuzet skriver:

Jeg ønsker mig en fortidlig julegave, nemmelig at vinde i retten den 11. nov !!!!!

Hvor jeg for 3. gang skal i retten ang. forældremyndigheden over min ene søn (har vundet de 2 andre gange, men min eks opgiver ikke)

Og ellers glæder jeg mig bare til at forkæle mine skønne børn og til vi rigtig skal hygge :-) I år er det nemmelig min tur til at have dem juleaften :-D

Hilsen

Lotte

Hej jeg håber virkelig at du får den julegave... Skal nok krudse fingre for dig...

Men tænk du har vundet 2 gange så du vinder også 3. gang...

Majbritt(H)

Anmeld

17. september 2008

twinboys

agnieszka skriver:

Det er jeg da ked af at høre...

Hvorfor får du ingen jul...

Skal du være alene???

Hvad med dine forældre??

Ses vi næste fredag???

Majbritt(H)

Anmeld

17. september 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

hej..

Jeg har fået mitt ønske i år!!!Å det er at min Mand er i land, sammen med oss(L)(L)(L)

Hadde jo også vært kos om han købte en hest til meg også:D:D

Linda..

Åhhhh hvor dejligt for jer, ja det må være en at de bedste gaver???

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.