natursutter eller de andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

oo

Sol bruger natursutter, den flade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

ChatH

ulleby skriver:

Halløj ladies,

Hvad mener i? Hvilken for og hvilken imod?

Er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe - eller køber man slet ikke sådan noget før de er født?

vi bruger mamsutterne

Anmeld

26. januar 2011

Manakauapo

Jeg ville købe natursutten.

Min nevø har haft to af de sutter helt tilbage fra fødslen (og han er altså 9 måneder nu), og de holder stadig rigtig godt. De er ihvertfald ikke mørnede eller nussede eller hvad almindelige sutter nu kan finde på at blive.

Anmeld

26. januar 2011

Isabella_mor

jeg bruger natursut... både den fra heeva og den fra natursutten som man kan købe eks i babysam og på purebaby.dk samt i deres butikker..

fordelen ved dem er at man sgu ved at de ikke er fyldt med alt muligt hormonforstyrrende stof og så lugter de heller ikke som jeg har lagt mærke til at de andre sutter gør..

de er nemme at holde rene, og så er min dreng meget glad for dem begge.. han har en anatomisk og en rund en.. str medium.. hvilket du skal huske.. at de fleste sutter i str small er alt for små og de fleste babyer ikke kan få godt fat i dem...

prøv dig frem og find ud af hvad din baby bedst kan lide.. det er sgu vigtigt at det er noget der falder i god jord... 

her er et billede med ham hvor han har heeva sutten.. den er simpelthen så fin til ham og den kan han også få fat på og ligge og holde i når han sutter...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2011

Isabella_mor

Valkyrien skriver:

Jeg ville købe natursutten.

Min nevø har haft to af de sutter helt tilbage fra fødslen (og han er altså 9 måneder nu), og de holder stadig rigtig godt. De er ihvertfald ikke mørnede eller nussede eller hvad almindelige sutter nu kan finde på at blive.

de skal helst skiftes min hver 3 md.. ligesom med tandbørster også selvom de ik er mørnede...

Anmeld

26. januar 2011

Mumto3

nettemor skriver:

har hørt fra flere at de der natur sutter som er helt uden plastik. dem jeg tror du mener. at de er mega tunge og der ikke er ret mange bebser der faktisk selv kan holde dem.

plus at det at der er latex over det hele gør at de bliver noget mere smudsede. og derved skal koges NOGET mere end de andre almindelige. jeg har altid brugt mam sutter til min dreng. vi prøvede flere forskellige men det var dem han bedst kunne lide. det er jo heller ikke det samme for alle bebser 

håber det ga mening.

Øh, pointen med natursutterne er netop at der overhovedet ikke er latex i  (men måske har jeg bare misforstået dit indlæg)

Anmeld

26. januar 2011

Mumto3

Jeg har brugt natursutter til vores børn for at undgå kemikalier, mens min mand har brugt almindelige sutter fordi han synes det ser sødere ud. (og ja vi bor sammen!!! vi giver bare vores børn forskellige sutter, og vores børn har været ligeglade...)

Anmeld

26. januar 2011

Lou87

ulleby skriver:

Halløj ladies,

Hvad mener i? Hvilken for og hvilken imod?

Er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe - eller køber man slet ikke sådan noget før de er født?

Har intet for og imod den sut..
Synes blot den er grim hehe.

Men uanset hvad så vil "damen" her i huset kun bruge Difrax sutter.. De er hverken runde eller flade, nærmere en kombisut.
(og til 60 kr stk!!! hmm luksusdyr hehe)
Men synes nu designet er meget sødt til pengene

Og grunden til hun nok er vænnet til den er fordi den fik hun da hun blev født af mormor.. i den str der hedder -2 til +2mdr..
SÅ til en fortidlig født som hende passede den fint i str.

Anmeld

26. januar 2011

Lou87

Mumto3 skriver:

Jeg har brugt natursutter til vores børn for at undgå kemikalier, mens min mand har brugt almindelige sutter fordi han synes det ser sødere ud. (og ja vi bor sammen!!! vi giver bare vores børn forskellige sutter, og vores børn har været ligeglade...)

Hahaha hvor godt

Anmeld

26. januar 2011

foto på lærred

Her kunne mor og far ikke bestemme. Det ville lille pigen selv. Dvs hun nægtede mange gange. Så vi måtte købe en hel masse forskellige indtil hun valgte den slags hun så ville tage Jeg tror hun var omkring halvanden måned da hun tog sut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.