natursutter eller de andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.801 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

ulleby

Halløj ladies,

Hvad mener i? Hvilken for og hvilken imod?

Er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe - eller køber man slet ikke sådan noget før de er født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Kløver

ulleby skriver:

Halløj ladies,

Hvad mener i? Hvilken for og hvilken imod?

Er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe - eller køber man slet ikke sådan noget før de er født?

jeg har købt de runde sutter, på apoteket, det skulle være dem som de fleste nyfødte kan bruge, altså de runde Når du skriver natursutter, er det så de der helt latexgule sutter i sådan noget speciel naturgummi du tænker på ?

Anmeld

17. januar 2011

ulleby

Maja84 skriver:

jeg har købt de runde sutter, på apoteket, det skulle være dem som de fleste nyfødte kan bruge, altså de runde Når du skriver natursutter, er det så de der helt latexgule sutter i sådan noget speciel naturgummi du tænker på ?

Jeps - dem man kan få i matas og på purbaby.dk

Okay så må jeg nok hellere hoppe en tur der ned og se hvad de vil byde på - hvis ikke jeg bestemmer mig for natur sutterne

Anmeld

17. januar 2011

LR85

vi ar fra starten bare købt de gammeldags helt normale runde sutter.

Det er jo op til dig hvad du har lyst til. Vi synes a de er helt fine og tror ikke så meget på alle de nye alternativer der skulle gøre det så meget bedre a bruge alle mulige andre sutter.

Men hvis du vil have det helt øko og alt det der, så skal du måske gå efter de der brune nogen.

Det er jo smag og behag. Køb evt lidt a hvert, det er også forskelligt hvad bærn bryder sig om

Anmeld

17. januar 2011

ulleby

louiseandersen85 skriver:

vi ar fra starten bare købt de gammeldags helt normale runde sutter.

Det er jo op til dig hvad du har lyst til. Vi synes a de er helt fine og tror ikke så meget på alle de nye alternativer der skulle gøre det så meget bedre a bruge alle mulige andre sutter.

Men hvis du vil have det helt øko og alt det der, så skal du måske gå efter de der brune nogen.

Det er jo smag og behag. Køb evt lidt a hvert, det er også forskelligt hvad bærn bryder sig om

Det var ikke for at være total øko agtig - mere for at hører hvad meningerne var om dem - måske det kunne hjælpe på hvad jeg selv ender med

Ellers må jeg få mit et blandet udvalg og tage den der fra

Anmeld

17. januar 2011

Nettemor

har hørt fra flere at de der natur sutter som er helt uden plastik. dem jeg tror du mener. at de er mega tunge og der ikke er ret mange bebser der faktisk selv kan holde dem.

plus at det at der er latex over det hele gør at de bliver noget mere smudsede. og derved skal koges NOGET mere end de andre almindelige. jeg har altid brugt mam sutter til min dreng. vi prøvede flere forskellige men det var dem han bedst kunne lide. det er jo heller ikke det samme for alle bebser 

håber det ga mening.

Anmeld

17. januar 2011

merle2010

jeg bruger de helt normale runde sutter.. dog med min datters navn på.. man kan købe dem på navnesutten.dk.. så smart når de går i vuggestue.. der bliver sutterne sku altid byttet eller smidt væk.. og så kan min datter kun bruge de runde sutter da det er de eneste hun kan holde i munden.. de andre taber hun bare så hurtigt..

Anmeld

17. januar 2011

LR85

ulleby skriver:

Det var ikke for at være total øko agtig - mere for at hører hvad meningerne var om dem - måske det kunne hjælpe på hvad jeg selv ender med

Ellers må jeg få mit et blandet udvalg og tage den der fra

ja det kan du gøre, købe en a hver a alle de slags der findes. Men mit råd er at lade være med a købe for mange (fx a samme slags)Det er spild a penge hvis de ikke har lyst til a bruge sut, og så står du der med 20 sutter du ikke kan bruge

Anmeld

17. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Liam var ganske tilfreds med natursutten. Den runde udgave.

Lige indtil han fik for mange tænder og begyndte at bide lige lovlig meget i dem. Nu bruger han MAM air.

Anmeld

17. januar 2011

Kløver

ulleby skriver:

Jeps - dem man kan få i matas og på purbaby.dk

Okay så må jeg nok hellere hoppe en tur der ned og se hvad de vil byde på - hvis ikke jeg bestemmer mig for natur sutterne

Kan se de der natursutter også kan fås i runde, grunden til jeg købte runde var som sagt de skulle være dem, de fleste babyer vil have7kan finde ud af at bruge, så skulle være sikreste køb, men om der er forskel på de alm og naturudgaven ved jeg ikke noget om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.