Så kom dagen.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

LISBETH:-)

B&J skriver:

lige meget hvad har du to vidunderlige piger de er rigtigt smukke.. selv om det er jo vildt så er min dreng på 10mdr en lille vips

Tusind tak  synes også selv at de er skønne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

merle2010 skriver:

ja hun ruller da for livet løs.. rullede både over merle og legetøjet sidst og min merle som jeg ellers synes er godt polstret, hun er jo næsten en splejs når man ser Elina.. ikke kun med vægten men også længden.. merle vejer 12 kg nu..

ja de mangler sku ikke noget de kære små

ja man skal passe på når rullepølsen kommer...............

Anmeld

17. januar 2011

AWO

lisbeth2910 skriver:

Nej hun har kun haft mellemørsbetændelse en gang. Men hun vågner mange gange om natten, og ørelægen mener hun har meget væske i ørerne.

Puha det lyder hårdt med putningen. Der er min Elina heldigvis nem vi lægger hende bare ind og siger godnat og går - så brokker hun sig max 10 sek og så sover hun.

Eller kommer vi meget gerne på besøg når det hele er overstået

God ørelæge, i har! En venindes dreng er lige i gang med sin 5. omgang på to måneder - og først nu vil de lægge dræn i!

Jeg håber, det bliver bedre med drænet, og at hun ikke får mere bøvl så.

Nej, det er ikke det sjoveste! Slet ikke for Leon, der jo føler sig helt utilstrækkelig. Men sådan er det, når tøsen har arvet sin mors stædighed og temperament (selvom jeg prøver at overbevise Leon om, at det altså må være hans skyld ).

Du skal være mere end velkommen!!!! Hvis jeg havde en bil, ville jeg også rigtig gerne komme ned til dig. Men vi kan jo også bare mødes på halvvejen, hvis det er.

Anmeld

17. januar 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

ja man skal passe på når rullepølsen kommer...............

undrede mig godt nok osse noget da hun ligeså ubesværet prøvede at rulle over den store legeborg der stod på gulvet haha.. hun rykkede den bare længere og længere væk når hun rullede.. og det går sku hurtigt når hun ruller.. der kan merle altså ikke følge med... det kan være at hun bare ruller derudaf istedet for at kravle.. hehe

men dejlig er hun

Anmeld

18. januar 2011

Anke skriver:

God ørelæge, i har! En venindes dreng er lige i gang med sin 5. omgang på to måneder - og først nu vil de lægge dræn i!

Jeg håber, det bliver bedre med drænet, og at hun ikke får mere bøvl så.

Nej, det er ikke det sjoveste! Slet ikke for Leon, der jo føler sig helt utilstrækkelig. Men sådan er det, når tøsen har arvet sin mors stædighed og temperament (selvom jeg prøver at overbevise Leon om, at det altså må være hans skyld ).

Du skal være mere end velkommen!!!! Hvis jeg havde en bil, ville jeg også rigtig gerne komme ned til dig. Men vi kan jo også bare mødes på halvvejen, hvis det er.

jeg sender dig en pb senere

Anmeld

18. januar 2011

merle2010 skriver:

undrede mig godt nok osse noget da hun ligeså ubesværet prøvede at rulle over den store legeborg der stod på gulvet haha.. hun rykkede den bare længere og længere væk når hun rullede.. og det går sku hurtigt når hun ruller.. der kan merle altså ikke følge med... det kan være at hun bare ruller derudaf istedet for at kravle.. hehe

men dejlig er hun

ha ha ha ja jeg tror sku det bliver svært og få hende til at fatte at man faktisk godt kan komme rundt på andre måder..................

Anmeld

18. januar 2011

Becks

Kæft nogle lækre unger du har -  tykke som tynde

Anmeld

18. januar 2011

Tutter skriver:

Kæft nogle lækre unger du har -  tykke som tynde

Åhhh tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.