Så kom dagen.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

LISBETH:-)

Anke skriver:

Hvor er det VILDT!! Men de er nu godt nok søde, begge to.

Jeg håber, i har det godt, ellers? Er der blevet sat en dato for operationen? Jeg er ikke så meget online i øjeblikket (skriver opgave - bvadr!), så har ikke rigtig fulgt med...

JA det er Vildt!!!!!

Vi fik brev om at vi skulle komme d. 19/1 men da det falder oveni at hun skal have dræn har vi aflyst tiden, og afventer ny dato

Men navnesøsteren har det vel også godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Eva. skriver:

vi gik ikke til noget med Bertram, men han var heller ikke så stor...men han fortsatte bare med at være stor, så den holdt ikke med ham, desværre...men jeg skal åbenbart have enten eller børn og ikke noget midt imellem og gennemsnitligt..

Hvad vil de gøre hvis det fortsætter?

Hvis han her sidst i januar mener at hun har taget for meget på så skal hun have taget blodprøver og undersøges om hun kan fejle nogen sjældne syndromer. Ved ikke så meget om det da han sidst var helt sikker på at hun intet fejler - andet end at være glad for mad, og at hun har taget for meget på i starten da min babsemælk var for fed.

Anmeld

17. januar 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Det værste er at hun gør det på sådan en måde, så man bare ikke kan lade være med at grine. Og så tror ungen jo det er skide morsomt og fortsætter. men hvor fanden hører de alle de ting henne? Fjols var så ikke en af de ord, jeg troede hun kendte.

Idag skulle jeg også spørge hende om hun havde spist hele sin madpakke i bh. Svaret var så ja det har jeg. Jeg siger så er du nu helt sikker på at det passer. Ja mor det er altså 100 % - og godt så.

De blir hurtigt store

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

lisbeth2910 skriver:

Hvis han her sidst i januar mener at hun har taget for meget på så skal hun have taget blodprøver og undersøges om hun kan fejle nogen sjældne syndromer. Ved ikke så meget om det da han sidst var helt sikker på at hun intet fejler - andet end at være glad for mad, og at hun har taget for meget på i starten da min babsemælk var for fed.

Der er jo børn der bare elsker mad...og hellere det end de ikke vil det jo.. hun ser så sund pg rask ud..

Anmeld

17. januar 2011

AWO

lisbeth2910 skriver:

JA det er Vildt!!!!!

Vi fik brev om at vi skulle komme d. 19/1 men da det falder oveni at hun skal have dræn har vi aflyst tiden, og afventer ny dato

Men navnesøsteren har det vel også godt?

Stakkels pige.. Har hun været meget plaget af mellemøresbetændelser?

Lille Elina har det rigtig fint! Hun er et stædigt asen, der godt ved, hvad hun vil - og hvad hun ikke vil! I øjeblikket bøvler vi med, at far skal have lov til at putte om aftenen. Det går heldigvis fremad, nu er vi nede på omkring 45 minutters skrig og skrål.

Du må endelig sige til, hvis du har lidt overskud til, at jeg kommer forbi og siger hej, når i skal derind!

Anmeld

17. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Hun er da bare en dejlig lille pige med skønne skønne tykke kinder.

Jeg har altid været helt vild med buttede babyer og skæbnen ville have at jeg ikke skulle have en af dem. Liam er 18 mdr. og vejer 7,6 kg.

Fedt er sundt og godt på små børn. Der ryger sikkert en del når hun først begyndte at gå og løbe rundt.

Tillykke med de smukke piger du har

Anmeld

17. januar 2011

B&J

lige meget hvad har du to vidunderlige piger de er rigtigt smukke.. selv om det er jo vildt så er min dreng på 10mdr en lille vips

Anmeld

17. januar 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Elina hedder rullepølsen - fordi hun kun kan rulle og gør det meget. Det er storesøster der en dag fandt på det, og så har det bare hængt ved. vi må vist huske og finde et nyt kælenavn inden hun starter i skole. ikke just det fedeste og blive kaldt i 7. klasse

ja hun ruller da for livet løs.. rullede både over merle og legetøjet sidst og min merle som jeg ellers synes er godt polstret, hun er jo næsten en splejs når man ser Elina.. ikke kun med vægten men også længden.. merle vejer 12 kg nu..

ja de mangler sku ikke noget de kære små

Anmeld

17. januar 2011

Anke skriver:

Stakkels pige.. Har hun været meget plaget af mellemøresbetændelser?

Lille Elina har det rigtig fint! Hun er et stædigt asen, der godt ved, hvad hun vil - og hvad hun ikke vil! I øjeblikket bøvler vi med, at far skal have lov til at putte om aftenen. Det går heldigvis fremad, nu er vi nede på omkring 45 minutters skrig og skrål.

Du må endelig sige til, hvis du har lidt overskud til, at jeg kommer forbi og siger hej, når i skal derind!

Nej hun har kun haft mellemørsbetændelse en gang. Men hun vågner mange gange om natten, og ørelægen mener hun har meget væske i ørerne.

Puha det lyder hårdt med putningen. Der er min Elina heldigvis nem vi lægger hende bare ind og siger godnat og går - så brokker hun sig max 10 sek og så sover hun.

Eller kommer vi meget gerne på besøg når det hele er overstået

Anmeld

17. januar 2011

Rikke&Liam skriver:

Hun er da bare en dejlig lille pige med skønne skønne tykke kinder.

Jeg har altid været helt vild med buttede babyer og skæbnen ville have at jeg ikke skulle have en af dem. Liam er 18 mdr. og vejer 7,6 kg.

Fedt er sundt og godt på små børn. Der ryger sikkert en del når hun først begyndte at gå og løbe rundt.

Tillykke med de smukke piger du har

Åhhh tak for de meget søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.