Så kom dagen.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Ihhh hun ser bare altid så mild og dejlig ud, Lisbeth....og sig mig, har hun ikke fået mere hår???

OG Amalie er en rigtig frækkert...det lyser ud af hende

Hun ER mild og nem og altid glad. Jo hun har fået lidt mere hår.

Amalie er rigtig meget en bandit - især i øjeblikket. Idag har hun moret sig med at afprøve sin mor med hele tiden at kalde hende fjols - bare for at se hvordan mor så reagere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Aves.

lisbeth2910 skriver:

Håber da at hendes vægt snart går i stå. Jeg tror hun er omkring 75 cm - det er et stykke tid siden hun er blevet målt

Ok...men mon ikke...ok, min den mellemste stoppede ikke og han er stor og på grænsen, og sådan tror jeg han altid vil skulle leve, lige der hvor han let kan blive for stor.. men kan jo ikke ændre hvordan de er..

Min den store var 5 år da han vejede 14 kg.

Anmeld

17. januar 2011

KaLee skriver:

Du har da ikke skulle tænke på at træne... :-)

Du har jo haft hende... :-)

Sammenligner lige med min knægt på snart 2 år der vejer 10 kg... ;-) 

Jeg havde bækkenløsning i min graviditet og gik derfor til fys. som med et stort smil konstanteret at jeg var en vatarm - altså jeg havde INGEN krafter i armene.

Så tror det er hævnen at jeg har fået en meget stor baby - Nu er jeg ihvertfald ikke nogen vatarm mere

Anmeld

17. januar 2011

Siljesmor skriver:

Ha ha - folk siger også at Jakob ligner sin far - og han var en rigtig tykbasse indtil for et års tid siden  Og smukke slanke Siljemus ligner sin mor  he he - meget god fordeling.

Samme her - host host

Anmeld

17. januar 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Hun ER mild og nem og altid glad. Jo hun har fået lidt mere hår.

Amalie er rigtig meget en bandit - især i øjeblikket. Idag har hun moret sig med at afprøve sin mor med hele tiden at kalde hende fjols - bare for at se hvordan mor så reagere.

Hi hi...ej undskyld, det er jo ikke sjovt

Jeg griner stadig af den historie da hun morede sig med, at åbne døren til den sovende Elina.... frække unge!

Anmeld

17. januar 2011

Eva. skriver:

Ok...men mon ikke...ok, min den mellemste stoppede ikke og han er stor og på grænsen, og sådan tror jeg han altid vil skulle leve, lige der hvor han let kan blive for stor.. men kan jo ikke ændre hvordan de er..

Min den store var 5 år da han vejede 14 kg.

Elina er også langt langt uden for kurven både i vægt og længde. Vi går til kontrol vejning hos børnelægen Jesper i Vordingborg. Sidste vejning er her sidst i januar. Han siger at undersøgelser har vist at store babyer ikke er større end andre børn når de er 3 år. men selvfølgelig hvor der er regler er der undtagelser.

Nu er min mand Carsten så heller ikke ligefrem en af de mindste.

Anmeld

17. januar 2011

AWO

Hvor er det VILDT!! Men de er nu godt nok søde, begge to.

Jeg håber, i har det godt, ellers? Er der blevet sat en dato for operationen? Jeg er ikke så meget online i øjeblikket (skriver opgave - bvadr!), så har ikke rigtig fulgt med...

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

lisbeth2910 skriver:

Elina er også langt langt uden for kurven både i vægt og længde. Vi går til kontrol vejning hos børnelægen Jesper i Vordingborg. Sidste vejning er her sidst i januar. Han siger at undersøgelser har vist at store babyer ikke er større end andre børn når de er 3 år. men selvfølgelig hvor der er regler er der undtagelser.

Nu er min mand Carsten så heller ikke ligefrem en af de mindste.

vi gik ikke til noget med Bertram, men han var heller ikke så stor...men han fortsatte bare med at være stor, så den holdt ikke med ham, desværre...men jeg skal åbenbart have enten eller børn og ikke noget midt imellem og gennemsnitligt..

Hvad vil de gøre hvis det fortsætter?

Anmeld

17. januar 2011

eElak

lisbeth2910 skriver:

Jeg havde bækkenløsning i min graviditet og gik derfor til fys. som med et stort smil konstanteret at jeg var en vatarm - altså jeg havde INGEN krafter i armene.

Så tror det er hævnen at jeg har fået en meget stor baby - Nu er jeg ihvertfald ikke nogen vatarm mere

Naturen er ondskabsfuld... 

Anmeld

17. januar 2011

dorthemus skriver:

Hi hi...ej undskyld, det er jo ikke sjovt

Jeg griner stadig af den historie da hun morede sig med, at åbne døren til den sovende Elina.... frække unge!

Det værste er at hun gør det på sådan en måde, så man bare ikke kan lade være med at grine. Og så tror ungen jo det er skide morsomt og fortsætter. men hvor fanden hører de alle de ting henne? Fjols var så ikke en af de ord, jeg troede hun kendte.

Idag skulle jeg også spørge hende om hun havde spist hele sin madpakke i bh. Svaret var så ja det har jeg. Jeg siger så er du nu helt sikker på at det passer. Ja mor det er altså 100 % - og godt så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.