Jeg kan nu godt forstå trådstarter.. For der hvor problemet er - som jeg tolker det - at hun ikke FORTÆLLER at hun vil tage / har taget op til moren den fredag.
Der vil unægteligt ske ting, som gør at de små ikke altid får deres søvn - og det er da skideirriterende, men sådan er det nu engang... Så længe det kun er indimellem er det ikke skadende.. der er en der skriver at de bare sover længere om natten - det er IKKE altid tilfældet.. Her sover knægten meget dårligere om natten, hvis han ikke får en ordentlig lur...
Min knægt går i DP, og hun går meget op i at tage dem rundt i lokalmiljøet på oplevelser.. f.eks. indkøb, over i parken og se på tog, legepladser osv. Hun tager hjem til andre DPere i gruppen, ligesom at de kommer hjem til hende... jeg aner ikke om hun besøger nogle privat som sådan... tror det ikke... Hvis hun gjorde - jeg ville bare gerne vide det.. ligesom at jeg ved at hun besøger andre dpere..
Jeg ved faktisk ikke altid hvad han laver når han er der, og det er ikke altid at jeg får lange referater.. det er faktisk ret sjældent.. Men jeg har en tiltro til at hun passer ham, og gør de ting som er bedst for de børn.. jeg har endnu ikke haft grund til det modsatte..
Gæstedpere... altså dem lærer han jo at kende via. legestue og når de mødes rundt omkring...
TS - jeg vil nok sige (hvis det var mig) at jeg vil gerne vide (og spørges) når sønnen skulle ud til noget privat.. når nu du har efterladt dit guld hos hende..
Anmeld