Jeg ville ikke syntes at det var OK, og jeg ville da spørge ind til hvorfor de var derovre.
For var de derovre for at se på dyr eller få en anden oplevelse som kun kunne fåes i deres hjem, så er det jo en pædagogisk aktivitet. Så skulle den have været planlagt, og i skulle have haft besked enten før eller når i kom og hentede ham.
Hvis det bare var for at tage på besøg, så har det intet med børnenes behov at gøre, og mener slet ikke at det kan sammenlignes med besøg hos andre dp. Der tager man vel på besøg for at børnene kan lege sammen, og få nogle oplevelser med noget nyt legetøj og nye venner.
Jeg ville virkelig blive bekymret hvis jeg oplevede det, og undrer mig over hvordan en dp kan forsvare et sådant besøg, med mindre der som sagt er et pædagogisk formål.
Tror desuden slet ikke at hun må tage på sådanne besøg. Her i kommunen må en dp ikke aflevere sine egne børn i institution når hun arbejder, hun må ikke tage børnene med på private indkøb og hun må helst ikke have egne børn hjemme. At jeg så ser at nogle bryder disse regler er jo noget andet. Er træt af at møde tre dp mandag formiddag i føtex, hvor de prøver sko som er på tilbud, mens børnene står ved siden af klapvognen og venter 
Bare et surt opstød herfra...og ja...jeg ved det godt...der findes heldigvis også rigtig dygtige dagplejere.
Marianne
www.stjerneleg.dk
Anmeld