Eva. skriver:
Næ, men det gør du vel heller ikke de dagplejere hun besøger eller når de tager på tur og løber ind i andre mennesker eller får besøg hjemme? Man må jo stole på at hun passer på ham og tager ansvar.
Jeg synes jo netop sådanne besøg er fordelen ved dp, at de kan gå få børn med en voksen ud og besøge nogen hvor det er et hjem og ikke institution...og ja, jeg ville hellere det end alt det legestuekaos de tager til som jeg personligt ikke kan se gavner børnene.
Min dagplejer tog også på privatebesøg og er børnene trygge og glade ved dagplejeren, så er det da bare en hyggestund i hverdagen...
Jeg ville gøre det samme hvis jeg en dag valgte at blive dagplejer, så måske det også er derfor jeg ikke kan se problemet..
Du får lige en enig.. 
Det er også sådan noget der gør en dagpleje hyggelig og hjemlig... Man skal jo stole på at ens dagplejemor kan træffe ansvarlige beslutninger, og et besøg hos hendes forældre, andre DP'er osv ser jeg kun som en fordel for barnet.
Min egen DP for ofte besøg af hendes mor, og ungerne kender hende som mormor, de kalder hende mormor og springer i arme af hende når hun er der.. Det er da fantastisk at ens børn kan have deres egen lille bonusfamilie imens mor og far arbejder...
Så summa summarum ville jeg ikke have noget imod det, men kun se det som et plus for mit barn.. 
Anmeld