reklamer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Mussi30

Jeg hader den der reklame om, at man kan sende sit guld ind og så få penge for det

Den er så fantastisk dårlig synkroniseret, at jeg sidder og krummer tæer hver gang jeg ser den Samtidig med jeg er ved at tisse i bukserne af grin over, hvor dårlig den er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Sees

Jeg ELSKER føtex-reklame sangen .. LadadiLadadum
Og de to boligsnegle "Nu kan jeg ikke kigge på dig, uden dit hus det ligner en hundebæ" hahahaha.
Nåeh ja, og Tulipreklamerne med krokodillen og bjørnen.

Og i radioen der kører der en reklame lige nu for den nye VW Passat, og der siger de noget med "Den kan mærke når du bliver træt" og så er det jeg forstiller mig at vinduesviskerne begynder at viske helt vildt, vinduerne ruller ned, sædevarmet bliver skruet op på max, og det råber ud af højtalerne "KAN DU HELLER IKKE SOOOOOVE??!"
- Jaja, jeg har dårlige humor, I know

Hadereklamerne må klart være den for Boxer, D:E:R og Ikea!

Anmeld

18. januar 2011

Ranarupta

Sees. skriver:

Og de to boligsnegle "Nu kan jeg ikke kigge på dig, uden dit hus det ligner en hundebæ" hahahaha.

Og i radioen der kører der en reklame lige nu for den nye VW Passat, og der siger de noget med "Den kan mærke når du bliver træt" og så er det jeg forstiller mig at vinduesviskerne begynder at viske helt vildt, vinduerne ruller ned, sædevarmet bliver skruet op på max, og det råber ud af højtalerne "KAN DU HELLER IKKE SOOOOOVE??!"

Anmeld

18. januar 2011

Mullebergen

Lars Bom's teleselskabsreklamer er da intet mindre end frygtelige 

Jeg eeeeeelsker de der snegle som en anden også nævner, de er virkelig sjove og jeg er også ret vild med Superbedst reklamerne 

Anmeld

18. januar 2011

Tkcuf

Elsker den reklame med sneglene- tror det er  nybolig. Og pålæg reklamerene med bjørnen og krokodillen  Og den med de to nudister. hahaha, bare tanken

Hader den der hold kæft reklame.. Og tandpastareklamerne. Voldkedelige..

Anmeld

18. januar 2011

lucas<3

Sees. skriver:

hehe den er altså os go den sang..

Anmeld

18. januar 2011

A.

TDC er så irriterende kan bare ikke klare den..

så kommer nok hold kæft lige efter og maxi king

og wupti er sjovt

Anmeld

18. januar 2011

lulleh

luppe-laban skriver:

ej søde, den er da herrer go

det synes jeg godt nok ikke den er. hver gang den kommer bliver jeg så irreteret..

Anmeld

18. januar 2011

Den lykkelige

Jeg elsker bare den Libero reklame som køre med alle baby'erne  Årh jeg bliver simpelthen helt blød om hjertet.. Det er da bare noget af det sødeste  Hende der vist hedder Olivia eller lignende, som kigger rundt og ser helt fin ud og som hun lige har åbnet øjnene for verden..  Jeg synes simpelthen hun er sååååå sød...  Glæder mig bare til jeg står med min egen lille pige snart 

Anmeld

18. januar 2011

lucas<3

lulleh skriver:

det synes jeg godt nok ikke den er. hver gang den kommer bliver jeg så irreteret..

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.