Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heej piger,,
ja hva er jeres hade reklame og hvad for en kan i godt li..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
luppe-laban skriver: heej piger,, ja hva er jeres hade reklame og hvad for en kan i godt li..?
HOLD KÆFT
Har pt ingen jeg syndes om,
4kløver skriver: HOLD KÆFT Har pt ingen jeg syndes om,
hehe så lige go`´aften danmark hvor de havde dem fra føtex sangen der inde.. hehe
luppe-laban skriver: hehe så lige go`´aften danmark hvor de havde dem fra føtex sangen der inde.. hehe
Ej det skulle min datter ha set hun danser hver gang hun høre den
Jeg syns den bedste lige nu, er reklamen for super bedst!!!
De værste er TDC!! Og den reklame for kinder snitte, den er bare for kvalm!!
Hilsen Line
4kløver skriver: Ej det skulle min datter ha set hun danser hver gang hun høre den
tror du kan finde klippet inde på deres hjemmeside..
lsvendsen skriver: Jeg syns den bedste lige nu, er reklamen for super bedst!!! De værste er TDC!! Og den reklame for kinder snitte, den er bare for kvalm!! Hilsen Line
hihi den er jeg ved og blive træt a den fra super best..
Ni-ko-li-ne skriver: Vores DP mor har Føtex sangen som ringetoner da hendes mand er butikschef i en Føtex:0) så hun danser og synger med.... Hi hi...
Vores DP mor har Føtex sangen som ringetoner da hendes mand er butikschef i en Føtex:0) så hun danser og synger med.... Hi hi...
hihi ej hvor godt.
Jeg er SÅ træt af føtex reklamer men jeg ELSKER til gengæld dem for tulip leverpostej med bjørnen og krokodillen!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128