Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er VILD med de to "bolig-snegle"... hvis jeg kunne få dem som bamser... nøj jeg ville være glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Føtex er bare så træls nu. hvornår stoppe de med den sang. ? - NYBOLIG total yndlings
luppe-laban skriver: heej piger,, ja hva er jeres hade reklame og hvad for en kan i godt li..?
heej piger,,
ja hva er jeres hade reklame og hvad for en kan i godt li..?
Jeg HADER enhver form for reklamer og går min vej når de er på, så jeg har ingen yngllings og ser aldrig en til ende. KærligstSussie
Jeg kan bare ikke klare Ikea-reklamerne......de er bare blevet så belastende synes jeg
Libro reklamen med de ny fødte babyer er fantastisk.... kan høre æggestokkene tikke....
Og de to snegle fra EDC er for sjove....
hader TDC reklamerne....
Baby-støv skriver: Libro reklamen med de ny fødte babyer er fantastisk.... kan høre æggestokkene tikke.... Og de to snegle fra EDC er for sjove.... hader TDC reklamerne....
hihi ja gør det os ved mig, SELV om jeg har en lille en
Carina1977 skriver: Jeg kan bare ikke klare Ikea-reklamerne......de er bare blevet så belastende synes jeg
år er det dem med testerne? i soveværlset ..
SussieThyssen skriver: Jeg HADER enhver form for reklamer og går min vej når de er på, så jeg har ingen yngllings og ser aldrig en til ende. KærligstSussie
hihi ser du slet ikk reklamer
lulleh skriver: Føtex er bare så træls nu. hvornår stoppe de med den sang. ? - NYBOLIG total yndlings
ej søde, den er da herrer go
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128