18+0, plukveer og eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Riksen

kitty skriver:

Det er rigtig dejligt at gå og strutte. For nu er der ikke noget at tage fejl af, Jeg ér gravid, ikke bare med burger-vom

Jeg prøver at sidde ned engang i mellem, men det er meget forskelligt, hvor meget vi har at lave. Jeg har 8 arb.-dage tilbage, så skal jeg tilbage på skolebænken. Jeg håber det kan hjælpe lidt.. Desværre er jeg bange for jeg bliver doven, når jeg skal til at skrive BA.. Men når vejret bliver bedre er det forhåbentlig mere fristende at gå ud!

Er du ikke ganske tæt på termin??

Sådan havde jeg det også, da jeg på et tidspunkt ikke længere havde burgervom, eller pizzavom som det hed herhjemme, så var det bare med at trække i de stramme bluser.

8 dage - det er da til at overskue. Det er vist godt at du kan slappe lidt af på skolebænken, men jeg kan godt forstå at du er nervøs for at blive for doven, når du "bare" skal skrive BA. Men så kan det være, at du skal indlægge nogle daglige gåture eller lignende.

Jo, jeg er så tæt på termin, som man kan komme - har nemlig termin i dag Men der er ingen tegn på fødsel, så det varer nok lidt endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Lilac

ih, sikke en smuk mave! Jeg buler næsten lige så meget ud (i hvert fald om aftenen) og er kun i 14. uge

Lyder skønt, at være vaskemaskine! Glæder mig til jeg kan mærke lidt mere end bare en lille fisk der svømmer rundt

Anmeld

18. januar 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Ja, det er sådan ca status for min tilværelse lige nu.

18+0 er jeg i morgen. Hold op, hvor er tiden egentlig gået stærkt!! D. 15. var det 3 mdr siden jeg stod med den positive test herhjemme kl 5.30 og efterfølgende hoppede rundt i sengen og råbte "vågn op, du skal være far!".. Mens bjørnen siger "Er det rigtigt? Men se lige på klokken, jeg vil altså gerne sove en time mere" Den morgen glemmer jeg nok aldrig!

Plukveer er jeg begyndt at mærke til.. Jeg kan mærke det, især når der er travlt på arbejde, og når jeg går lidt for hurtigt.. Og især op gennem trapperne.. Men skidt! Jeg prøver at tage det med ro, og alligevel ikke så meget, at jeg ikke holder mig igang.

Der begynder at være rigtig meget boltren rundt inde i maven. Jeg har det lidt som en vaskemaskine - det ruller og ruller. Først den ene vej, og så den anden vej. Men det er en dejlig følelse. Og så er der een der leger hoppepude på min blære. "nu skal jeg tisse, nej nu skal jeg ikke tisse.. Nu skal jeg tisse, nej.. nu skal jeg ikke tisse"

Eksamenerne er lige op over. Den første er i næste uge, derefter er der en mindre skriftlig og sidst men ikke mindst, min BA-opgave. Jeg føler mig rimelig forberedt til den første og den sidste.. Den midterste har jeg ingen anelse om. Men jeg får vel noget info (eller et klarsyn) på et tidspunkt

Jeg er ved godt mod!

Her er et dugfriskt billede, fra for 5 minutter siden. Sådan ser krølfisens 1-værelses ud idag!

Jeg glæder mig til mange af os ses d. 13.02!

Hvor ser du bare supergodt ud! Du har da virkelig nogle kønne kønne øjne og den flotteste mave!

Anmeld

18. januar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Du ser dælme godt ud Anna-pigen...................Wauw. Sådan et lille strut-sparke-drille-trille barn, der ligger så fint derinde.

Pas lidt på dig selv, hvis du allerede har plukveer, ikke??

Knus Mette

Jeg prøver at blive bedre til at tage det med ro. Men jeg må indrømme jeg synes det er svært, når man har en fuld sengeafdeling.. Vi må nogle gange arbejde lidt kvikt. MEN! Jeg har været god til at sætte mig på en stol idag, når muligheden bød sig. Det kan bare ikke nytte noget, jeg MÅ passe på mig selv!

Anmeld

18. januar 2011

otlitrom

bondepigen skriver:

Hvor ser du bare supergodt ud! Du har da virkelig nogle kønne kønne øjne og den flotteste mave!

Tusind tak.. Nu bliver jeg jo helt flov!

Håber du og maven har det dejligt!

Anmeld

18. januar 2011

otlitrom

xxx skriver:

ih, sikke en smuk mave! Jeg buler næsten lige så meget ud (i hvert fald om aftenen) og er kun i 14. uge

Lyder skønt, at være vaskemaskine! Glæder mig til jeg kan mærke lidt mere end bare en lille fisk der svømmer rundt

Dejligt jeg ikke er alene om at have e strutmave Er igen idag blevet spurgt, hvornår jeg skulle på barsel, for det måtte da være opover. Og så står man der.. "nej, jeg er kun halvvejs"..

Jeg håber du og din mave har det dejligt. Må vi snart se den igen?

Anmeld

18. januar 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Tusind tak.. Nu bliver jeg jo helt flov!

Håber du og maven har det dejligt!

Tak jeg har det fint, og det håber jeg osse maven har.
Eneste problem er at jeg simpelthen ikke kan spise hvad som helst især kød, og det er kæresten ret muggen over. Øv. Men altså det er heller ikke ham der er gravid, så han aner ikke hvad han taler om!

Ellers går det pt. rigtig godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.