18+0, plukveer og eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

ooo

kitty skriver:

Det er helt OK. Jeg glæder mig til at se dig d. 13! Det bliver hyggeligt, det er jeg sikker på!

Jeg kender godt følelsen af, bare at føle sig stor. Men jo længere jeg kommer, jo mere finder jeg ro i det. Jeg håber du kommer til at opleve det samme, når du føler at maven bliver "rigtig gravid".

Jeg håber I får en god scanning på fredag, for ja, det gør det meget mere virkeligt. Det var den dag bjørnen rigtigt fattede det.. Og sidan da har han båret indkøbsposerne

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se dig, og alle de andre fantastiske piger. Jeg håber bare ikke at jeg bliver Mette 11 år og genert. Det kunne godt gå hen og blive lidt akavet...

Håber meget at scanningen kommer til at gå godt på fredag, og at både Niller og jeg kommer til at forstå vi skal være forældre der.

Og hvor dum er jeg ikke lige, når jeg ikke har fattet at jeg er gravid endnu, med to måneders heftig kvalme..."Øhh, det er sikkert bare tømmermænd, eller noget...."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se dig, og alle de andre fantastiske piger. Jeg håber bare ikke at jeg bliver Mette 11 år og genert. Det kunne godt gå hen og blive lidt akavet...

Håber meget at scanningen kommer til at gå godt på fredag, og at både Niller og jeg kommer til at forstå vi skal være forældre der.

Og hvor dum er jeg ikke lige, når jeg ikke har fattet at jeg er gravid endnu, med to måneders heftig kvalme..."Øhh, det er sikkert bare tømmermænd, eller noget...."

Du er ikke dum! Du har bare stadig ikke forstået det.. Jeg kan stadig tænke "gud ja, det ér lykkes!" og Trine sagde så fint til mig i starten "når du sidder med barnet i armene tænker du stadig, ér det her rigtigt".. Så det er helt normalt!!

Jeg glæder mig også rigtig meget. Og jeg bliver altså også Anna 11 år (skal vi lege? ) og genert.. Det var lige ved at holde mig hjemme! Men bjørnen sagde "nu har du snakket med de mennesker så længe, hver dag.. Og så tør du ikke hilse på dem?".. Og han har ret. Så nu gør vi det, så kan vi være barnlige og generte sammen

Anmeld

17. januar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Du har helt ret, Anne. Jeg bør bare glæde mig! Og det gør jeg også for det meste. Der er bare øjeblikke, hvor hormonerne tager over, og jeg bliver ultra såbar og er nem at ramme med dumme kommentare!

Og ja.. 18 fulde uger. Det er jo helt vildt!! Næsten halvvejs.. Hvis den kommende tid går lige så hurtigt, så er det jo lige om snart jeg står med en færdig uddannelse og en baby på armen!

Den går kun hurtigere fra nu af....

Anmeld

17. januar 2011

ooo

kitty skriver:

Du er ikke dum! Du har bare stadig ikke forstået det.. Jeg kan stadig tænke "gud ja, det ér lykkes!" og Trine sagde så fint til mig i starten "når du sidder med barnet i armene tænker du stadig, ér det her rigtigt".. Så det er helt normalt!!

Jeg glæder mig også rigtig meget. Og jeg bliver altså også Anna 11 år (skal vi lege? ) og genert.. Det var lige ved at holde mig hjemme! Men bjørnen sagde "nu har du snakket med de mennesker så længe, hver dag.. Og så tør du ikke hilse på dem?".. Og han har ret. Så nu gør vi det, så kan vi være barnlige og generte sammen

Deal. Vi er barnlige sammen. Skal jeg tage mine barbiedukker med???

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Deal. Vi er barnlige sammen. Skal jeg tage mine barbiedukker med???

JA! Har du dem fra Beverly??

Anmeld

17. januar 2011

Ida.

Smukke dig!!! Hvor er det bare fantastisk altså - sådan bliver jeg ved at have det

Nu skal du passe på med ikke at stresse for meget, når du allerede har plukveer nu, så skal du sørge for at tage den med ro ind imellem - også i tankerne!!

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

idamaria83 skriver:

Smukke dig!!! Hvor er det bare fantastisk altså - sådan bliver jeg ved at have det

Nu skal du passe på med ikke at stresse for meget, når du allerede har plukveer nu, så skal du sørge for at tage den med ro ind imellem - også i tankerne!!

Jeg prøver at tage det med ro! Men jeg erkender blankt, at jeg er dårlig til det! 8 arbejdsdage tilbage, så er det stillesiddende og skrivning. Så håber jeg det falder lidt til ro igen!

Og tak! Det ér fantastisk! 1. feb sidste år skrev jeg et rigtigt tudeindlæg herinde, og når vi når den 1. feb i år skal vi til MD. Der kan ske meget på et år!

Anmeld

17. januar 2011

ooo

kitty skriver:

JA! Har du dem fra Beverly??

Niks. For avanceret. Har til gengæld en fed barbiebil.

Anmeld

17. januar 2011

Barbamama

Jeg tænkte lige på dig til morges Anna! Der bor en her i Årslev der ligner dig HELT VILDT!!!! Måtte lige tjekke hvor i landet du boede. Det er dejligt at høre at du mærker så meget liv. Men du burde nok tage nogle flere pauser med alle de plukveer. Det skulle jo nødig blive til rigtige veer hvis du stresser for meget.....Knus

Anmeld

17. januar 2011

anna-jonas

Du ser dælme godt ud Anna-pigen...................Wauw. Sådan et lille strut-sparke-drille-trille barn, der ligger så fint derinde.

Pas lidt på dig selv, hvis du allerede har plukveer, ikke??

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.