Ja, det er sådan ca status for min tilværelse lige nu.
18+0 er jeg i morgen. Hold op, hvor er tiden egentlig gået stærkt!!
D. 15. var det 3 mdr siden jeg stod med den positive test herhjemme kl 5.30 og efterfølgende hoppede rundt i sengen og råbte "vågn op, du skal være far!".. Mens bjørnen siger "Er det rigtigt? Men se lige på klokken, jeg vil altså gerne sove en time mere"
Den morgen glemmer jeg nok aldrig!
Plukveer er jeg begyndt at mærke til.. Jeg kan mærke det, især når der er travlt på arbejde, og når jeg går lidt for hurtigt.. Og især op gennem trapperne..
Men skidt! Jeg prøver at tage det med ro, og alligevel ikke så meget, at jeg ikke holder mig igang.
Der begynder at være rigtig meget boltren rundt inde i maven. Jeg har det lidt som en vaskemaskine - det ruller og ruller. Først den ene vej, og så den anden vej. Men det er en dejlig følelse
. Og så er der een der leger hoppepude på min blære. "nu skal jeg tisse, nej nu skal jeg ikke tisse.. Nu skal jeg tisse, nej.. nu skal jeg ikke tisse" 
Eksamenerne er lige op over. Den første er i næste uge, derefter er der en mindre skriftlig og sidst men ikke mindst, min BA-opgave. Jeg føler mig rimelig forberedt til den første og den sidste.. Den midterste har jeg ingen anelse om. Men jeg får vel noget info (eller et klarsyn) på et tidspunkt 
Jeg er ved godt mod!
Her er et dugfriskt billede, fra for 5 minutter siden. Sådan ser krølfisens 1-værelses ud idag!
Jeg glæder mig til mange af os ses d. 13.02!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld