18+0, plukveer og eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

otlitrom

Ja, det er sådan ca status for min tilværelse lige nu.

18+0 er jeg i morgen. Hold op, hvor er tiden egentlig gået stærkt!! D. 15. var det 3 mdr siden jeg stod med den positive test herhjemme kl 5.30 og efterfølgende hoppede rundt i sengen og råbte "vågn op, du skal være far!".. Mens bjørnen siger "Er det rigtigt? Men se lige på klokken, jeg vil altså gerne sove en time mere" Den morgen glemmer jeg nok aldrig!

Plukveer er jeg begyndt at mærke til.. Jeg kan mærke det, især når der er travlt på arbejde, og når jeg går lidt for hurtigt.. Og især op gennem trapperne.. Men skidt! Jeg prøver at tage det med ro, og alligevel ikke så meget, at jeg ikke holder mig igang.

Der begynder at være rigtig meget boltren rundt inde i maven. Jeg har det lidt som en vaskemaskine - det ruller og ruller. Først den ene vej, og så den anden vej. Men det er en dejlig følelse. Og så er der een der leger hoppepude på min blære. "nu skal jeg tisse, nej nu skal jeg ikke tisse.. Nu skal jeg tisse, nej.. nu skal jeg ikke tisse"

Eksamenerne er lige op over. Den første er i næste uge, derefter er der en mindre skriftlig og sidst men ikke mindst, min BA-opgave. Jeg føler mig rimelig forberedt til den første og den sidste.. Den midterste har jeg ingen anelse om. Men jeg får vel noget info (eller et klarsyn) på et tidspunkt

Jeg er ved godt mod!

Her er et dugfriskt billede, fra for 5 minutter siden. Sådan ser krølfisens 1-værelses ud idag!

Jeg glæder mig til mange af os ses d. 13.02!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Riksen

Du er altså bare så flot, Kitty! Er det ikke dejligt at gå og strutte med så flot en mave?

Godt at høre at du er to tredjedele klar til de ventende eksaminer - håber at du også bliver klar til den midterste tredjedel

Træls med plukveerne, hvis de bliver for slemme, skulle du måske overveje at indlægge nogle pauser i løbet af dagen, hvis det er muligt?

Kram fra Rikke

Anmeld

17. januar 2011

Riksen

Og ja, tiden går så hurtigt! Jeg synes ikke det er så lang tid siden, at du annoncerede at du var gravid

Anmeld

17. januar 2011

ooo

HOT MAMA!!!

Ej, kitty, hvor ser du bare godt ud. Du ligner en der hviler i dig selv, og nyder at være gravid.

Og så synes jeg altså ikke at du ser stor ud, jeg tør slet ikke sætte billeder ind af mig selv, for så ser du en mave, der er stor...

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

Riksen skriver:

Du er altså bare så flot, Kitty! Er det ikke dejligt at gå og strutte med så flot en mave?

Godt at høre at du er to tredjedele klar til de ventende eksaminer - håber at du også bliver klar til den midterste tredjedel

Træls med plukveerne, hvis de bliver for slemme, skulle du måske overveje at indlægge nogle pauser i løbet af dagen, hvis det er muligt?

Kram fra Rikke

Det er rigtig dejligt at gå og strutte. For nu er der ikke noget at tage fejl af, Jeg ér gravid, ikke bare med burger-vom

Jeg prøver at sidde ned engang i mellem, men det er meget forskelligt, hvor meget vi har at lave. Jeg har 8 arb.-dage tilbage, så skal jeg tilbage på skolebænken. Jeg håber det kan hjælpe lidt.. Desværre er jeg bange for jeg bliver doven, når jeg skal til at skrive BA.. Men når vejret bliver bedre er det forhåbentlig mere fristende at gå ud!

Er du ikke ganske tæt på termin??

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

Metchen skriver:

HOT MAMA!!!

Ej, kitty, hvor ser du bare godt ud. Du ligner en der hviler i dig selv, og nyder at være gravid.

Og så synes jeg altså ikke at du ser stor ud, jeg tør slet ikke sætte billeder ind af mig selv, for så ser du en mave, der er stor...

Jeg vil SÅ gerne se billeder af dig og maven! Jeg føler mig egentlig heller ikke stor, men kommentarene jeg får får mg til at føle mig som en kummefryser!

Har dog været sammen med to af mine bedste veninder idag, det hjalp lidt på humøret

Anmeld

17. januar 2011

ooo

kitty skriver:

Jeg vil SÅ gerne se billeder af dig og maven! Jeg føler mig egentlig heller ikke stor, men kommentarene jeg får får mg til at føle mig som en kummefryser!

Har dog været sammen med to af mine bedste veninder idag, det hjalp lidt på humøret

Hmmm, tror bare at du må have mave kigningen til gode til den 13/2, er det ikke okay. Ej, jeg skammer mig lidt over min mave, og har helt ærligt ikke forstået 100 % at jeg er gravid. Jeg synes bare at jeg er fed, as usual, og det er ikke en rar følelse.

Håber at det bliver lidt mere virkeligt på fredag, når jeg skal scannes.

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Hmmm, tror bare at du må have mave kigningen til gode til den 13/2, er det ikke okay. Ej, jeg skammer mig lidt over min mave, og har helt ærligt ikke forstået 100 % at jeg er gravid. Jeg synes bare at jeg er fed, as usual, og det er ikke en rar følelse.

Håber at det bliver lidt mere virkeligt på fredag, når jeg skal scannes.

Det er helt OK. Jeg glæder mig til at se dig d. 13! Det bliver hyggeligt, det er jeg sikker på!

Jeg kender godt følelsen af, bare at føle sig stor. Men jo længere jeg kommer, jo mere finder jeg ro i det. Jeg håber du kommer til at opleve det samme, når du føler at maven bliver "rigtig gravid".

Jeg håber I får en god scanning på fredag, for ja, det gør det meget mere virkeligt. Det var den dag bjørnen rigtigt fattede det.. Og sidan da har han båret indkøbsposerne

Anmeld

17. januar 2011

AnneBJ

Wauw, 18 uger?? Du godeste - kan slet ikke forstå der er gået så lang tid allerede!!

Og du ser altså bare hammergodt ud! Det er en så fin babyhule du går rundt med! Selvom andre synes den/du er stor, så glæd dig over den - tænk hvordan I har kæmpet for den, og hvilken lækker trold I får ud af det!

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Wauw, 18 uger?? Du godeste - kan slet ikke forstå der er gået så lang tid allerede!!

Og du ser altså bare hammergodt ud! Det er en så fin babyhule du går rundt med! Selvom andre synes den/du er stor, så glæd dig over den - tænk hvordan I har kæmpet for den, og hvilken lækker trold I får ud af det!

Du har helt ret, Anne. Jeg bør bare glæde mig! Og det gør jeg også for det meste. Der er bare øjeblikke, hvor hormonerne tager over, og jeg bliver ultra såbar og er nem at ramme med dumme kommentare!

Og ja.. 18 fulde uger. Det er jo helt vildt!! Næsten halvvejs.. Hvis den kommende tid går lige så hurtigt, så er det jo lige om snart jeg står med en færdig uddannelse og en baby på armen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.