øhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

jeg skriver en mail til min læge og spørger om jeg skal tjekkes hvis der er noget, og så bruger jeg jo det til sekretærerne Men er det helt alvorligt, så er der jo ikke tid til at vente på svar fra lægen først....

oki tak... jeg kan vel ikke ha underlivsbetændelse for mit tis lugter  grimt har haft meget udflåd på det sidste sommetider hvidt eller gult og imorges var der lidt blod i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

oki tak... jeg kan vel ikke ha underlivsbetændelse for mit tis lugter  grimt har haft meget udflåd på det sidste sommetider hvidt eller gult og imorges var der lidt blod i..

Uhh, det vil jeg helst ikke udtale mig om...

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Uhh, det vil jeg helst ikke udtale mig om...

ok

Anmeld

17. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

ok

Der kan man jo hurtig komme galt afsted, det kan jo både være godt og skidt, så det er bedst at lægen kommer med den vurdering

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

victoria2008 skriver:

Jeg fik så at vide at hun er gravid 5+2 Men derfor kan man jo godt få de mens smerter, når man ikke er længere henne, man har jo snydt kroppen for en omgang mens

Ups. Så er det mig det komplet har misforstået

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

Baagøe skriver:

Ups. Så er det mig det komplet har misforstået

Det havde hun heller ikke skrevet som det første, så jeg vidste det heller ikke

Anmeld

18. januar 2011

***S***

Jeg synes os du skal ringe til din læge igen og få hurtigere tid, for din egen skyld så man kan slappe af igen og tænke på noget andet..

Har idag selv oplevet lidt smerter og en lille blødning, ringede til min læge med det sammen og fik en tid her kl. 15.30!! Er 5+2 idag og ved godt det sikkert er normalt med blødning i starten, men ville gerne vide om alt er som det skal!

for os begge!

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

jeg er gravid

Ja, det fandt jeg så ud af. Jeg beklager misforståelsen. Måske er det så ægget, der har sat sig fast

Anmeld

18. januar 2011

SaraLM

Anonym skriver:

Din urin (blære) og din skede og underlivet har ikke nogen sammenhæng.

Din urin kan blive ildelugtende pga for lidt væske eller ting du spiser - og det kan være pga en urinvejsinfektion.
Dette kan nemt be-/afkrætes ved at få en nede i dit lægehus til at stikse din urin for bakterier og blod.

At dit udflåd ændrer sig er også normalt når man er gravid - dog synes jeg du skal kontakte din læge når du beskriver det som gult og blod i udflådet - det behøver ikke betyde noget men hellere blive tjekket en gang for meget.

God bedring

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Din urin (blære) og din skede og underlivet har ikke nogen sammenhæng.

Din urin kan blive ildelugtende pga for lidt væske eller ting du spiser - og det kan være pga en urinvejsinfektion.
Dette kan nemt be-/afkrætes ved at få en nede i dit lægehus til at stikse din urin for bakterier og blod.

At dit udflåd ændrer sig er også normalt når man er gravid - dog synes jeg du skal kontakte din læge når du beskriver det som gult og blod i udflådet - det behøver ikke betyde noget men hellere blive tjekket en gang for meget.

God bedring

det skal også tjekkes tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.