øhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.157 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Anonym trådstarter

avav kan ikke finde ud af om det er niv eller mens smerter men har smerter ved begge æggestokke. er det normalt eller er det fordi mens er på vej

håber i har nogle trøstene erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

avav kan ikke finde ud af om det er niv eller mens smerter men har smerter ved begge æggestokke. er det normalt eller er det fordi mens er på vej

Det kan være mens smerter, men det kan også være ægget som sætter sig fast i livmoderen

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Det kan være mens smerter, men det kan også være ægget som sætter sig fast i livmoderen

jeg er 5+2 idag så er jo gravid så ægget skulle helst sidde godt fast

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Er det da ikke normalt at det rykker i æggestokkene eller mens agtig smerter

Anmeld

17. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Åh ved du hvad det genkender jeg! Er det sådan nogle jag i underlivet og sådan en slags nivende smerte?

Jeg havde det i begynde af min graviditet og har det stadig lidt, men jeg fik at vide af vagtlægen at det er ligament smerter. Det er din livmoder der strækker sig og bliver større også giver det sådan nogle jag og ryk i underlivet også har det også noget med dine æggestokke at gøre fordi det er sådan nogle strenge der skal folde sig ud sådan nærmest..

Håber det var svar nok. Ellers så skal du endelig bare ringe til vagtlægen hellere en gang for meget end for lidt.

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Åh ved du hvad det genkender jeg! Er det sådan nogle jag i underlivet og sådan en slags nivende smerte?

Jeg havde det i begynde af min graviditet og har det stadig lidt, men jeg fik at vide af vagtlægen at det er ligament smerter. Det er din livmoder der strækker sig og bliver større også giver det sådan nogle jag og ryk i underlivet også har det også noget med dine æggestokke at gøre fordi det er sådan nogle strenge der skal folde sig ud sådan nærmest..

Håber det var svar nok. Ellers så skal du endelig bare ringe til vagtlægen hellere en gang for meget end for lidt.

oki mange tak..

Anmeld

17. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

oki mange tak..

Men prøv endelig at ringe til en vagtlæge alligevel, hvis smerte bliver værre.

Knus

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Men prøv endelig at ringe til en vagtlæge alligevel, hvis smerte bliver værre.

Knus

oki har læst at det gør ikke noget vis man små bløder bare man ikke bløder meget

Anmeld

17. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

oki har læst at det gør ikke noget vis man små bløder bare man ikke bløder meget

Gud det er altså præcis samme ting jeg gik igennem, jeg små blødte lidt i starten af min graviditet og jeg fik så bagefter de der ryk og jag i underlivet. Men ring til en vagtlæge i alligevel. Og når du ringer får du sikkert at vide at du skal holde dig i ro og hvis du abortere skal du ikke gøre noget for at forhindre det. For får du en SA(Spontan Abort) har der været noget galt med fosteret og det er kroppens måde at komme af med det på.

Det fik jeg af vide.

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

victoria2008 skriver:

Lige min tanke Håber det er ægget, der sætter sig fast, så du snart har en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.